του ακτιβιστή
Αναστατωμένοι συμπολίτες μας (πολλοί από αυτούς για δεύτερη φορά τον τελευταίο χρόνο) έλαβαν ειδοποιήσεις πληρωμής λογαριασμών ύδρευσης από την ΔΕΥΑΘερμαϊκού στις οποίες περιλαμβάνονταν και ποσά από ανεξόφλητες οφειλές τους.
Οι ανεξόφλητες όμως οφειλές όπως μας καταγγέλλεται από δεκάδες συμπολίτες μας είναι εικονικές και προφανώς ψευδείς, καθώς έχουν πληρωθεί κανονικά σε προγενέστερο χρόνο.
Αδυνατούμε να καταλάβουμε πως η ΔΕΥΑΘ υπέπεσε σε αυτή την λούμπα ....
Πως είναι δυνατόν να ζητάς από καταναλωτές - πελάτες σου να πληρώσουν μια οφειλή που δεν υφίσταται ;;;
Εκτός αν λειτουργείς με την "πολιτική" του "σαν πιάσει" *
Και φυσικά οι δημότες καλούνται να αποδείξουν τα αυτονόητα, αναζητώντας τις αποδείξεις στις οποίες αποδεικνύεται η κανονική εξόφληση. Ή αλλιώς ότι δεν είναι "ελέφαντες".
Δεκάδες κατέφυγαν διαμαρτυρόμενοι τόσο στο δημαρχείο απευθυνόμενοι στον δήμαρχο όσο και στα γραφεία της εταιρείας ύδρευσης στους Ν. Επιβάτες.
Επειδή το "φαινόμενο" εμφανίζεται για δεύτερη φορά σε πολλούς, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η άμεση διευκρίνηση της παράξενης αυτής πρακτικής εκ μέρους της ΔΕΥΑΘ και προφανώς και η έκφραση δημόσιας συγνώμης.
* Πρόκειται για την πρακτική (ανεκδοτολογικής προέλευσης) σερβιτόρων που σε λογαριασμό εκτός από τα καταναλωθέντα πιάτα προσθέτουν με δυσανάγνωστη γραφή ακόμη ένα ποσό. Όταν ο πελάτης το αντιληφθεί και ρωτήσει σε τι ακριβώς αντιστοιχεί η συγκεκριμένη χρέωση τότε ο θρασύς εξηγεί ότι πρόκειται για το"σαν πιάσει". Αν δεν πιάσει (δηλ. το καταλάβει ο πελάτης) τότε το διαγράφει από τη λίστα.
καλησπέρα, χαίρομαι πάρα πολύ που το κάνετε θεμα,και δυστυχώς έχετε απόλυτα δίκιο σε αυτά που γράφεται ,και σε εμένα προσωπικά έγινε παρόμοιο, και μάλιστα προχθές πήρα ο λογαριασμό, και έγραφε οι είχα ανεξόφλητο, πράγμα που δεν ισχύει, δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τον τρόπο που εκδίδουν τους λογαριασμούς αν γίνεται εσκεμμένα, πάντως είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, και θα ήθελα διευκρινήσεις από κάποιον υπεύθυνο, γιατί προχθές που πήγα στα γραφεία τους δεν υπήρχε εκεί κάποιος να μου δώσεις απαντήσεις στα ερωτήματα μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μένα γίνεται ακριβώς το αντίθετο! Έχουν να βγάλουν λογαριασμό από τον Μάιο του 2015 και όταν τους πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τι γίνεται, η υπάλληλος έκανε και πνεύμα, λέγοντας μου να μην ανησυχώ και ότι δεν μας ξεχνάνε. :P Φαντάσου τι μπάχαλο γίνεται... Ξήλωμα όλα!
ΑπάντησηΔιαγραφή