Το τέταρτο ελικόπτερο της Boeing που χάνουμε!
Το έχουμε πει ξανά και ξανά: Τα ΑΠΑΤΣΙ είναι επικίνδυνα! Πόσοι άνθρωποι πρέπει να χαθούν για να συνειδητοποιήσουν αυτοί που τα αγόρασαν το λάθος τους και να λογοδοτήσουν; Να που οδηγεί και η πολιτική εύκολου εντυπωσιασμού του νυν υπουργού Ευ.Βενιζέλου που άρον άρον τα παρέλαβε και τα έθεσε σε λειτουργία!
Έχουν συγκεκριμένο κατασκευαστικό πρόβλημα στα ηλεκτρονικά τους συστήματα και αντιμετωπίζουν ανυπέρβλητες δυσκολίες με την υγρασία.
Δεν είναι τυχαίο ότι όταν για πρώτη φορά εμφανίστηκαν στα Βαλκάνια και συγκεκριμένα στην Αλβανία, κατά τη διάρκεια των αμερικανικών επιθέσεων στη Γιουγκοσλαβία, σε λίγες μέρες κατέπεσαν 2-3 από αυτά και οι ΗΠΑ τα απέσυραν.
Οι κυβερνήσεις των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και οι στρατιωτικοί έτρεξαν να τα αγοράσουν και τώρα μετράμε νεκρούς και συνεχείς πτώσεις. ΕΥΓΕ!
Παραλίγο τραγωδία με ελικόπτερο ΑΠΑΤΣΙ! Το ελικόπτερο “λαμπάδιασε” την ώρα που εκτελούσε νυχτερινή εκπαιδευτική πτήση ,ευτυχώς κοντά στη βάση του στα Μέγαρα.
Οι δύο πιλότοι, αντέδρασαν ψύχραιμα και κατόρθωσαν να το προσγειώσουν. Πήδηξαν έξω από το ΑΠΑΤΣΙ, δευτερόλεπτα πριν αυτό τυλιχτεί στις φλόγες και καεί ολοσχερώς!
Είναι το δεύτερο επιθετικό ελικόπτερο ΑΠΑΤΣΙ που χάνει η Αεροπορία Στρατού σε λιγότερο από ένα χρόνο! Το πιο παράδοξο. Είναι και αυτό από τη “φουρνιά” των 12 τελευταίων ελικοπτέρων που είχαμε αγοράσει, με λίγες ώρες πτήσης!
Συνολικά η Αεροπορία Στρατού αν υπολογίσουμε και το CHINOOK έχει χάσει από το 2004 τέσσερα πανάκριβα ελικόπτερα, όλα της ίδιας εταιρείας.
Το προηγούμενο ΑΠΑΤΣΙ είχε πέσει στις 30 Ιουλίου 2010, μέσα στο αεροδρόμιο των Μεγάρων με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι δύο χειριστές του. Αν κι έχουν περάσει τόσοι μήνες και παρά το γεγονός ότι τότε είχε αναφερθεί ότι υπήρξε σοβαρό πρόβλημα στο στροφείο του ΑΠΑΤΣΙ, ούτε απαντήσεις έχουν δοθεί, ούτε τα ελικόπτερα έχουν καθηλωθεί.
Τα 12 ελικόπτερα −10 έμειναν πια- είχαν παραμείνει εκτεθειμένα εκτός υπόστεγων, για πάρα πολλούς μήνες, επειδή η τότε κυβέρνηση με ΥΕΘΑ τον Β.Μεϊμαράκη και επικεφαλής της ΓΔΕ το Β.Βασιλάκο, δεν τα παραλάμβανε επικαλούμενη τεχνικά προβλήματα και ζητήματα που είχαν να κάνουν με τη σύμβαση.
Από την ημέρα που παρελήφθησαν έχουμε ένα θανατηφόρο περιστατικό και τώρα το δεύτερο που μόνο από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα.
Είναι αυτονόητο, ότι τόσο η κατασκευάστρια εταιρεία Boeing, όσο και η ηγεσία το ΥΕΘΑ πρέπει επιτέλους να δώσουν πειστικές απαντήσεις για το τι ακριβώς συμβαίνει με τα ελικόπτερα ΑΠΑΤΣΙ. Και μέχρι τότε πρέπει να τα καθηλώσουν.
Ειδικά η Boeing έχει ιδιαίτερα “βεβαρημένο παρελθόν” ατυχημάτων στην ελληνική Αεροπορία Στρατού και σε κανένα απ΄ αυτά δεν έχει δώσει πειστικές απαντήσεις.
Οι δύο πιλότοι, αντέδρασαν ψύχραιμα και κατόρθωσαν να το προσγειώσουν. Πήδηξαν έξω από το ΑΠΑΤΣΙ, δευτερόλεπτα πριν αυτό τυλιχτεί στις φλόγες και καεί ολοσχερώς!
Είναι το δεύτερο επιθετικό ελικόπτερο ΑΠΑΤΣΙ που χάνει η Αεροπορία Στρατού σε λιγότερο από ένα χρόνο! Το πιο παράδοξο. Είναι και αυτό από τη “φουρνιά” των 12 τελευταίων ελικοπτέρων που είχαμε αγοράσει, με λίγες ώρες πτήσης!
Συνολικά η Αεροπορία Στρατού αν υπολογίσουμε και το CHINOOK έχει χάσει από το 2004 τέσσερα πανάκριβα ελικόπτερα, όλα της ίδιας εταιρείας.
Το προηγούμενο ΑΠΑΤΣΙ είχε πέσει στις 30 Ιουλίου 2010, μέσα στο αεροδρόμιο των Μεγάρων με αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι δύο χειριστές του. Αν κι έχουν περάσει τόσοι μήνες και παρά το γεγονός ότι τότε είχε αναφερθεί ότι υπήρξε σοβαρό πρόβλημα στο στροφείο του ΑΠΑΤΣΙ, ούτε απαντήσεις έχουν δοθεί, ούτε τα ελικόπτερα έχουν καθηλωθεί.
Τα 12 ελικόπτερα −10 έμειναν πια- είχαν παραμείνει εκτεθειμένα εκτός υπόστεγων, για πάρα πολλούς μήνες, επειδή η τότε κυβέρνηση με ΥΕΘΑ τον Β.Μεϊμαράκη και επικεφαλής της ΓΔΕ το Β.Βασιλάκο, δεν τα παραλάμβανε επικαλούμενη τεχνικά προβλήματα και ζητήματα που είχαν να κάνουν με τη σύμβαση.
Από την ημέρα που παρελήφθησαν έχουμε ένα θανατηφόρο περιστατικό και τώρα το δεύτερο που μόνο από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα.
Είναι αυτονόητο, ότι τόσο η κατασκευάστρια εταιρεία Boeing, όσο και η ηγεσία το ΥΕΘΑ πρέπει επιτέλους να δώσουν πειστικές απαντήσεις για το τι ακριβώς συμβαίνει με τα ελικόπτερα ΑΠΑΤΣΙ. Και μέχρι τότε πρέπει να τα καθηλώσουν.
Ειδικά η Boeing έχει ιδιαίτερα “βεβαρημένο παρελθόν” ατυχημάτων στην ελληνική Αεροπορία Στρατού και σε κανένα απ΄ αυτά δεν έχει δώσει πειστικές απαντήσεις.
Το CHINOOK στην Σιθωνία που μετέφερε τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας, το ΑΠΑΤΣΙ στην Εύβοια που επίσης έπεσε σε νυχτερινή άσκηση και τα δύο ΑΠΑΤΣΙ στα Μέγαρα αποτελούν αρνητικό ρεκόρ που πρέπει να σταματήσει εδώ και τώρα!
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.