Γιατί κ.Νύχα δεν ενημερώσατε τα θύματα να επιστρέψουν τον μολυσμένο κιμά, και να πάρουν πίσω τα λεφτά τους?
Είναι απίστευτες οι αντιδράσεις κυρίως από καταναλωτές που θεωρούν ότι εξαπατήθηκαν από τους"πρωταγωνιστές" του τίτλου.Όταν κουτοπόνηρα ο ΕΦΕΤ ανακοίνωσε βραδιάτικα στο τέλος της εβδομάδας τον εντοπισμό μολυσμένων προϊόντων κρέατος του LIDL, απλώς συμβούλευσε στους καταναλωτές να μην τα καταναλώσουν(ξεφορτωθούν). Σε αντίδραση της "δυσφήμισης" του Φορέα, η Πολυεθνική αλυσίδα στην αρχη της επόμενης εβδομάδας, αναρτά διακριτικά στην Ελληνική ιστοσελίδα της www.lidl.gr "φωτογραφία ανακοίνωσης" (όχι κείμενο), με την οποία ειρωνεύεται το ΕΦΕΤ, κάνοντας λόγω "για υποψία παρουσίας του e-coli". Επίσης την θυροκολεί σε ασπρόμαυρη γυφτοεκτύπωση στις εισόδους κάποιων καταστήμάτων (κι όχι στα ψυγεία με τα κατεψυγμένα).
Περιέργως κάνει αυτό που κλασικά , απαράδεκτα (και ύποπτα) δεν πράττει ο ΕΦΕΤ. Δηλαδή να...
πληροφορήσει τους πελάτες που προμηθεύτηκαν τα δυνητικά επικίνδυνα προιόντα, να τα επιστρέψουν στο κατάστημα (και χωρίς απόδειξη) για να πάρουν πίσω τα χρήματά τους (κλικ φωτό).
Και επειδή Πρόεδρε του ΕΦΕΤ κ.Νύχα, περιβάλλεσαι από πονηρούς η κρετίνους, εξηγούμε γιατί ήταν εγκληματική η (σκόπιμη?)παράλειψη του Φορέα σας.
Πιστεύετε ότι πολλοί επαγγελματίες κέντρων εστίασης (κλασικοί πελάτες των φτηνών προϊόντων του Lidl) που κατέβηκαν από χωριά και περίχωρα για να ψωνίσουν με τιμολόγια για τα μαγαζιά τους αρκετά κιλά από τα σουτζουκάκια (ακόμα κι αν το πληροφορήθηκαν την ανάκληση ,μέσα στην φούρια του Σαββατοκύριακου), θα άνοιγαν τον καταψύκτη και θα τα πέταγαν στα σκουπίδια? Σε αυτούς τους καιρούς που κυνηγάνε το ευρώ και τους πελάτες με το τουφέκι?
Δεν μπορεί να είστε (όλοι σας) τόσο ηλίθιοι.
Γεγονός παραμένει ότι 6 τόνοι (τόσοι ήταν η επικίνδυνη παρτίδα σύμφωνα με το ΕΘΝΟΣ)από τον μολυσμένο με e-coli κιμά και σουτζουκάκια , κατέληξαν η σύντομα θα καταλήξουν με μπόλικα μπαχαρικά στα στομάχια μας.
Κι όλα αυτά ,γιατί είμαστε η μοναδική χώρα της οποίας οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν πληροφορούν τους πολίτες τους το δικαίωμά τους "όταν εντοπίζεται από τις Αρχές ένα επικίνδυνο προϊόν ,να το επιστρέφουν για να πάρουν πίσω το αντίτιμο της αγοράς του".
Άξιος ο μισθός σας κύριε Νύχα and ΣΙΑ, μόνο που δεν ξέρουμε ποιοι πληρώνουν...
Υπάρχει όμως και συνέχεια.
πηγή
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφή«Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ»
Αναγνωρισμένη Ομοσπονδία Καταναλωτών με απόφαση Πρωτοδικείου Αθηνών 771 / 31-10-2008 & εγγεγραμμένη στο
Συγκεντρωτικό Μητρώο Ενώσεων Καταναλωτών του ΥΠ.ΑΝ με α/α 77 / 31-10-2008 σύμφωνα με το Ν. 2251 / 94.
Στουρνάρη 17, 106 83 Αθήνα
e mail : pomekparemvasi@gmail.com
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 11/07/2011
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Σήμερα, Δευτέρα 11/7/2011, η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΠΟΜΕΚ) έλαβε την πληροφορία ότι ο πρόεδρος του ΕΦΕΤ εξαναγκάστηκε σε παραίτηση διότι αρνήθηκε να ανακαλέσει την απόσυρση των δύο προϊόντων της γερμανικής αλυσίδας LIDL τα οποία βρέθηκαν μολυσμένα με το παθογόνο βακτήριο E-COLI. Διαπιστώθηκε μεν ότι το στέλεχος που εντοπίστηκε δεν είναι το ίδιο με αυτό που προκάλεσε τους θανάτους στη Γερμανία αλλά είναι εξίσου επικίνδυνο. Οι ποσότητες αυτών των προϊόντων έχουν αποσυρθεί από τα ράφια του σούπερ μάρκετ αλλά δεν έχουν καταστραφεί. Η γερμανική αλυσίδα πιέζει για επιστροφή τους στην κατανάλωση.
Οι Ενώσεις Καταναλωτών προκειμένου να προστατευθούν τα οικονομικά συμφέροντα και πρωτίστως η υγεία των καταναλωτών ζητάμε:
1. άμεση καταστροφή των μολυσμένων προϊόντων διότι δεν μπορούν να παίζουν παιχνίδια σε βάρος της υγείας και της ζωής των καταναλωτών,
2. ανάκληση της παραίτησης του προέδρου του ΕΦΕΤ κ. Γιώργου Νυχά, διότι πρέπει επιτέλους να αφήσουμε τους ελεγκτικούς μηχανισμούς να κάνουν τη δουλειά τους,
3. οι καταναλωτές να σταματήσουν τις αγορές τους από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ μέχρις ότου πραγματοποιηθούν τα δύο πρώτα αιτήματα μας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΓΕΡΟΣΤΕΡΓΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΛ6942482314