Γραφει ο  Στέφανος  Ληναίος

“ Αν  δεν  εξαφανίσουμε  το  βάλτο,
δεν  θα  εξαφανιστούν  ποτέ  και  ta  κουνούπια “
                                                   M  π ρ ε χ τ  ---------------------
************************************************************
Oι αγανακτισμένοι και οι αποφασισμένοι των τελευταίων μηνών που επι τέλους, έστω και αργά, συνειδητοποίησαν την κατάπτωση της Πολιτικής και των Πολιτικών,ήρθε η ώρα να δουν κατάματα και την κατάπτωση του Πολιτισμού και των Πνευματικών μας ανθρώπων καθώς και των παντοδύναμων ΜΜΕ. Απόλυτα συνυπεύθυνοι όλοι για την κατάντια της πατρίδας μας.Και να κατευθύνουν τις δυναμικές κινητοποιήσεις τους όχι μόνο προς τη Βουλή και τα Κυβερνητικά κτίρια αλλά και στα Πανεπιστήμια, τα Πνευματικά Ιδρύματα,τα Φεστιβάλ και τα γνωστά Συγκροτήματα Τύπου. Ήδη τα άδεια καθίσματα στα Επιδαύρια των τελευταίων ημερών και οι αναβολές παραστάσεων,ελλείψει θεατών, είναι μια καλή ένδειξη ότι το κοινό συνειδητοποίησε τη δύναμή του.
Υπάρχει βέβαια και το άλλο κοινό που γεμίζει την Επίδαυρο βλέποντας κάποια μεγάλα,ίσως,έργα..Τόσο πολύ όμως εντυπωσιακά «μεταμοντερνισμένα» που παύουν να είναι μεγάλα.Σαν τις «Ευτυχισμένες Μέρες» που εξαφανίστηκαν στη μαγεία του αρχαίου θεάτρου και τον κινηματογραφικό ΡΙΧΑΡΔΟ του αμερικάνου κυρίου Κέβιν Σπέισι.

Για τον οποίο μια κυρία κριτικός (ΒΗΜΑ,7.8.11), έγραψε τα εξής πρωτοφανή:
«Η κορυφαία ερμηνεία του, θα καθορίσει το μέλλον κάθε επίδοξου Ριχάρδου». Δηλαδή σβήνει όλες τις  άλλες ερμηνείες τόσων σπουδαίων μεγάλων ερμηνευτών που έγραψαν ιστορία..Που ερμήνευσαν μάλιστα το δύσκολο  αυτό ρόλο με τη γνήσια,θεατρική τιμιότητα και χωρίς  κινηματογραφικά κόλπα..Χωρίς να προηγείται ένας ακριβοπληρωμένος καταιγισμός χολυγουντιανών δημοσίων  σχέσεων και να έπεται μια πρωτοφανής κοσμική υστερία..Και χωρίς, προπάντων ,αυτές τις αδιανόητες ,για έναν πραγματικά «τερατώδη,μεγαλοφυή, υπέροχο ηθοποιό»,όπως συνέχεια τον αποκαλεί, δηλώσεις του: «Το ΟΛΝΤ ΒΙΚ με διάλεξε..δεν το διάλεξα εγώ..» «Πρέπει να ευγνωμονούμε τις μεγάλες Τράπεζες και όχι να τις πολεμάμε..» Είναι δυνατόν, επειδή επιχορηγείται,χρόνια τώρα,από τις μεγάλες αμερικάνικες τράπεζες,( (Bank ofAmerica,Merrill Lynch, Νιάρχος..),ο κ.Σπέισι, να υμνεί,σήμερα μάλιστα,το άθλιο  τραπεζικό σύστημα που αλλοτριώνει το σύγχρονο Άνθρωπο και κατασπαράσσει την παγκόσμια οικονομία; Και ποιός τελικά μοιάζει περισσότερο με το Ριχάρδο του; Ο Καντάφι,ο Σαντάμ Χουσείν και ο Μουμπάρακ,όπως δηλώνει ότι τον ερμηνεύει,με τους εμφύλιους σπαραγμούς τους ή οι αμερικάνοι πλανητάρχες του που δολοφόνησαν 3 Προέδρους τους και ματοκύλισαν και ματοκυλούν αμέτρητες ξένες χώρες εν ονόματι  της…. αποκατάστασης της Δημοκρατίας;;
Δυστυχώς,λοιπόν,υπάρχουν ακόμη και κάποιες χιλιάδες έλληνες και ξένοι θεατές που δεν τους αγγίζει η ελεγχόμενη οικονομική χρεοκοπία ούτε η ανεξέλεγκτη πολιτιστική χρεοκοπία..Οι περισσότεροι κολυμπάνε άνετα στην άγνοιά τους,τις καταθέσεις τους και τα πολυτελέστατα κοτερά τους.
Μας το επιβεβαιώνει με την τελευταία παράγραφο της κριτικής του,ένας παραμορφωμένος Θεατρολόγος-κριτικός μεγάλης απογευματινής εφημερίδας
(ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,2.8.11),για το Ριχάρδο, τονίζοντας την «κοσμική» ουσία της «υψηλής» Τέχνης.

Συνέχεια του άρθρου στο Σεισάχθεια

Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.