Γράφει ο Όθων Ιακωβίδης
Με αφορμή την εκδήλωση που οργάνωσε προ ημερών η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ , στο θέατρο ΚΑΠΑ της Περαίας, με ομιλητές τον ήρωα Μανώλη Γλέζο και τον άξιο καθηγητή του ΑΠΘ Άρι Καζάκο και, εξ αιτίας της παραίνεσης του Μανώλη Γλέζου να προσχωρήσει η εν λόγω πρωτοβουλία στο ΣΥΡΙΖΑ, σαν μία νέα συνιστώσα του, νομίζω πως είναι καιρός να ορίσουμε την έννοια της “ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ”, την οποία πολλοί αγάπησαν τελευταίως, (μετά την υιοθέτησή της από τον Μίκη Θεοδωράκη για την ονομασία του Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών (ΚΑΠ), της γνωστής “ΣΠΙΘΑ”), αλλά λίγοι την εννοούν με το περιεχόμενο που έχει στην παρούσα συγκυρία και το οποίο της έδωσε ο ΜΘ μέσα από μία 40σέλιδη διακήρυξη.
Με δύο λόγια, το περιεχόμενο της έννοιας αυτής, σαν πολιτικός προσδιορισμός μίας ομάδας πολιτών, σημαίνει και δηλώνει την ανεξαρτησία από σύσσωμο (χωρίς καμία εξαίρεση) το πολιτικό κατεστημένο και τους μηχανισμούς λειτουργίας του.
“Πολιτικό κατεστημένο”, στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας της Ελληνικής κοινωνίας (σύμφωνα με όλες τις έγκυρες δημοσκοπήσεις των τελευταίων ετών), αποκαλείται, από τον λαό, απαξιωτικά και “κομματοκρατία” και του αποδίδεται η μομφή του μοναδικού και μεγάλου ενόχου του εγκλήματος της κοινωνικής φτώχειας και της κρατικής πτώχευσης που βιώνει παραπαίουσα η Ελληνική κοινωνία.
Το πολιτικό αυτό κατεστημένο, έχει ονόματα. Τα γνωστά σε όλους μας ονόματα (ταμπέλες) ΟΛΩΝ των κομμάτων της Βουλής και τα ονοματεπώνυμα του πολιτικού προσωπικού που υπηρετεί τις επιδιώξεις των κομμάτων αυτών, συνθέτοντας έτσι το κάδρο της επαίσχυντης κομματοκρατίας, δηλαδή της πολιτικής νοοτροπίας και πρακτικής που προτάσσει πάντοτε το κομματικό συμφέρον από το κοινωνικό όφελος.
Η κοινωνία έχει καταλάβει πολύ καλά ότι αυτή η νοοτροπία είναι που έφερε τα πράγματα εδώ που είναι σήμερα, δηλαδή στην απόλυτη καταστροφή.
Βέβαια, η συμμετοχή στο τεράστιο αυτό έγκλημα, δεν επιμερίζεται το ίδιο στους πρωταγωνιστές του και στους κομπάρσους του. Σ' αυτούς που στραγγάλιζαν το θύμα (την Ελληνική κοινωνία) με τα ίδια τα χέρια τους (ΝΔ και Πα.Σο.Κ) και σ' αυτούς (“Αριστερά”) που “κράταγαν τσίλιες”, κρατώντας την Αλήθεια μακρυά από τον λαό, κοιμίζοντάς τον με παραμύθια (όπως αποδείχθηκαν)της συμφοράς .
Το πρόβλημα, όμως, του λαού αυτή τη στιγμή, δεν είναι ο επιμερισμός της ενοχής όλων αυτών που μας έχουν οδηγήσει στο σημερινό άθλιο αδιέξοδο της κατοχής μας και που μας έχουν επιβάλλει τη “Διεθνή του Χρήματος”, με τους ενδεδυμένους την πολιτική τήβενο Ευρωπαίους υπαλλήλους της, (υπουργούς και πρωθυπουργούς) μαζί με τους γηγενείς, δικούς μας.
Το πρόβλημά μας είναι η απόδρασή μας από αυτή την αιχμαλωσία.
Αυτήν, είναι σίγουρο πως δεν θα την πετύχουμε ποτέ, αν εμφυλλοχωρήσουν στον αγώνα μας αυτόν, οι ίδιες δυνάμεις του κατεστημένου, φορείς της ίδιας νοοτροπίας, που μας οδήγησε εδώ.
Δεν μπορούμε, λοιπόν, (εμείς οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ πολίτες, σε οποιοδήποτε κίνημα κι αν ανήκουμε) να αφήσουμε αυτές τις δυνάμεις να περάσουν στις τάξεις μας, κρατώντας την ταμπέλα της Ανεξαρτησίας, την έννοια της οποίας δεν εννοούν, όπως εμείς.
Οι ημι-ανεξάρτητοι, μπορεί να αποβούν πιό επικίνδυνοι για την νικηφόρα έκβαση του αγώνα μας από τους “απέναντι”. Και, η σοβαρότητα της κατάστασης δεν επιτρέπει ημίμετρα.
Η αιχμαλωσία την οποία μας έχουν επιβάλλει, είναι η μεγάλη ευκαιρία να αποκαταστήσουμε μία πραγματικά ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, και να απελευθερωθούμε από τους χονδρεμπόρους της λαϊκής βούλησης, τους “Μαυρογυαλούρους” του κομματισμού.
Αν το επιτρέψουμε, ο αγώνας για οριστική απαλλαγή από το “βαθύ κράτος” της κομματοκρατίας, κινδυνεύει να νοθευτεί, να λοξοδρομήσει, να χαθεί σ' έναν αρρωστημένο συμβιβασμό και η συνέχεια (για την Ελληνική κοινωνία) θα είναι ακόμη χειρότερη.
Με αυτή τη σκέψη, ο ορισμός της πολιτικής “Ανεξαρτησίας” (που αναφέρεται στην αρχή αυτού του σημειώματος) η οποία προκύπτει από τη συγκυρία της διολίσθησης της Δημοκρατίας μας σε μία κομματοκρατούμενη Ολιγαρχία (πολιτική και οικονομική), φαίνεται πως είναι απαραίτητο να εμπεδωθεί από όλους όσους θέλουμε να ανατρέψουμε αυτό το καθεστώς και να αποκαταστήσουμε τη λειτουργία της Δημοκρατίας.
Κανένας δεν μπορεί να περιορίσει κάποιον να αυτοαποκαλείται όπως θέλει. Εδώ, είδαμε κι ακούσαμε τον ΓΑΠ να αυτοαποκαλείται “αξιόπιστος”, μετά από κάθε αποκαλυπτόμενο ψεύδος του, είδαμε κι ακούσαμε τον Σαμαρά να αυτοαποκαλείται “πατριώτης”, αμέσως μετά τη συνυπογραφή του στην παραχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας επί του πλέον ζωτικού εθνικού χώρου, αυτού της Οικονομίας, είδαμε κι ακούσαμε πολλά και διάφορα.
Κανένας όμως δεν μπορεί να περιορίσει κι εμάς από την προστασία της ταυτότητας “Ανεξάρτητοι” που θέλουμε να έχουμε, προκειμένου να συσπειρώσουμε όλες τις δυνάμεις που υπάρχουν, συμφωνούν και ζητούν την “εκ βάθρων” ανατροπή αυτού του ένοχου συστήματος και των μηχανισμών του. Χωρίς ημίμετρα και εξαιρέσεις, χωρίς ημι-ανεξαρτησία και ημι-δημοκρατία.
ΟΘΩΝΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΩΝ "ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΩΝ"
Οθων, σε συγχαίρω για το άρθρο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει λίγο και πολύ φταίξιμο.
Ηταν όλοι τους από μια "ΜΕΓΑΛΗ ΑΜΑΡΤΙΑ" (και μόνον).Συμφωνίες πραγματικές για θέματα δικά τους από την μια, "διαφωνίες" θεατρινίστικες χάριν "ιδεολογίας" απ΄την άλλη.
Ολους ανεξαιρέτως όμως τους βόλευαν οι δομές και οι αδυναμίες
της κοινωνίας, στις οποίες (καλο)έμαθαν να λειτουργούν επί δεκαετίες.
gnborn2shoot
Ειναι πολυ βολικο να μοιραζουμε τις ευθυνες καιτα λαθη μας.Φιλε μου οταν επι πολλα χρονια ψηφιζες αυτους που κατεστρεψαν και ξεπουλησαν την χωρα η ευθυνη ειναι δικη σου και των ομοιδεατων σου.Ευχομαι ειλικρινα να μαθετε να ψηφιζετε και να μην κρυβεστε πισω απο το παραβαν του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ.Θα μας πει καποιος ποια ειναι η πολιτικη θεση των Ανεξαρτητων?? Για να μαθαινουμε κι εμεις οι αδαεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαντώντας στον (όπως αυτοαποκαλείται) αδαή, που θέλει να μάθει ποιά είναι η πολιτική θέση των "Ανεξάρτητων", του συνιστώ να ξαναδιαβάσει το άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να τον βοηθήσω, μπορώ με λίγα λόγια, να περιγράψω την πολιτική θέση των "Ανεξάρτητων" σαν την επιδίωξη της απαλλαγής της λειτουργίας Δημοκρατίας, από τον βραχνά των κομμάτων, που αποδεικνύεται (παγκοσμίως) ότι αποτελούν τροχοπέδη (έως πλήρη κατάργηση) της Δημοκρατίας, την οποία (υποτίθεται ότι) υπηρετούν.
Η πολιτική θέση, λοιπόν, των "Ανεξάρτητων", είναι η αποκατάσταση της ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
η λειτουργία της οποίας γίνεται χωρίς ενδιάμεσους, τον ρόλο των οποίων παίζουν τα κόμματα, που έχουν καταντήσει να αποτελούν τους χονδρέμπορους της λαϊκής βούλησης που, τό μόνο που σκέφτονται είναι το κέρδος τους.
Το αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης το ζούμε. Δεν αποτελεί θεωρία. Είναι η αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα.
Όταν, λοιπόν, αποκατασταθεί η λειτουργία της Δημοκρατίας, τότε η κοινωνία θα αποφασίσει αν προτιμά την σοσιαλιστική ή τη φιλελεύθερη διαχείριση της οικονομίας της.
Αυτή είναι η πολιτική θέση των "Ανεξάρτητων", κατά τη δική μου εκδοχή.
Σαν θεωρεια ολα αυτα που γραφετε δεν ακουγοντα ασχημα...ομως δεν βλεπω να δινουν καμμια μα καμμια διεξοδο κι ελπιδα στον λαο που υποφερει...γιατι αν περιμενουμε να εγκαθιδριθει η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ αυτοι θα ολοκληρωσουν το εργο της καταστροφης της χωρας μας...Αυτα που λετε μονο σε τοπικο δημοτικο η νομαρχιακο επιπεδο μπορουν να σταθουν...Οταν ομως εχει να κανει με ζητηματα υπαρξης αυτης της ιδιας της χωρας τοτε μονο η συστρατευση των οργανωμενων προοδευτικων δημοκρατικων πατριωτικων δυναμεων μπορει να δωσει διεξοδο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του Βασίλη Κορίνθιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά, διευκρινίζεται ότι η ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν προτείνεται για να δώσει λύση στο τρέχον (κυρίως οικονομικό) πρόβλημα της χώρας, αλλά για να προστατεύσει την κοινωνία να μη ξαναπάθει τα ίδια, στο μέλλον και όχι μόνο στο οικονομικό πεδίο.
Γι αυτό και, χρονικά, δεν προηγείται της συσπείρωσης των προοδευτικών δυνάμεων, που αποτελεί ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ, όπως υποστηρίζει και ο ΒΚ.