Γράφαμε από το '11 ήδη πως η υλοποίηση της "Θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας" ήταν ένα πολύ ωραίο πρότζεκτ για να είναι αληθινό. Και προβλέπαμε ότι η βιωσιμότητα του έργου (ακόμη και με τα στοιχεία που έδιναν οι "αισιόδοξοι" μελετητές) ήταν μάλλον απίθανο να υπάρξει. Και φυσικά υπήρχαν και τα .... χρήματα που έλειπαν. Αλλά όπως σε όλα τα προγράμματα η ουσία είναι στις .... μελέτες και τις συσκέψεις. Έτσι μπορεί το έργο να ναυάγησε ..... αλλά οι συσκέψεις ...μένουν.
Όπως διαβάζουμε από δελτίο τύπου που έχουμε λάβει από τον Δήμο Θερμαϊκού στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης έγινε τεχνική σύσκεψη με σκοπό .... την επίσπευση των ενεργειών για το έργο «Θαλάσσια
Αστική Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης». Και ότι στους φορείς προστέθηκε και η "Εγνατία Οδός ΑΕ".
Ο στόχος της σύσκεψης ήταν να τεθεί το οριστικό σχέδιο στα Συλλογικά Όργανα για την λήψη αποφάσεων (Δημοτικά συμβούλια, περιφέρεια κλπ) ώστε να υπογραφεί άμεσα η οριστική προγραμματική σύμβαση και να υποβληθεί το τεχνικό δελτίο στο ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας.
Να αναφέρουμε παράλληλα απάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας σε ερώτηση της βουλευτίνας κ. Μάρκου ότι δεν έχει υποβληθεί (μέχρι το τέλος του '12) στις υπηρεσίες του υπουργείου καμιά πρόταση για δημιουργία λιμενικών υποδομών που να σχετίζονται με την θαλάσσια συγκοινωνία. Η απάντηση του υπουργού ακολουθεί.
Γενικά μπορεί το έργο να έχει ουσιαστικά μείνει στις επιθυμίες για υλοποίηση, αλλά οι συσκέψεις πιστεύουμε ότι θα εντατικοποιηθούν. Πάντοτε θα δημοσιεύονται δελτία τύπου που θα προσπαθούν να δώσουν ελπίδες πραγματοποίησης ενός όμορφου ονείρου. Που διαρκώς όμως δείχνει πως απομακρύνεται.
Ακτιβιστής
Σχετικές αναρτήσεις:
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.