Στις 9/3/2013 , στο Αργοστόλι πραγματοποιήθηκε εκδήλωση - συζήτηση με εκπροσώπους κομμάτων και ομάδων του "αντιμνημονιακού τόξου".
Εισηγητές ήταν εκπρόσωποι από τα κόμματα των "Ανεξάρτητων Ελλήνων" και ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Δημ. Καζάκης του ΕΠΑΜ.
---------------------------
Η εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ. αφού μας είπε πως βρισκόμαστε μπροστά σε "πρωτόγνωρη" και "πολύπλοκη" κατάσταση, εστίασε στο θέμα "επαναδιαπραγμάτευση της δανειακής σύμβασης" και του χρέους.
Η ερώτηση μας προς τον ΣΥΡΙΖΑ:
- "Τίνος είναι το χρήμα;" Κι επειδή δεν κατάλαβε την ερώτηση:
-"Ποιος τυπώνει - παράγει το χρήμα;"
Απάντηση: "Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα".
Ερώτηση: "Τίνος είναι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα;"
Απάντηση: "Ανήκει στο διεθνές χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο".
Και δεν πρόλαβε τη δική μας συνέχεια, γιατί έφυγε, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων. Τη γράφουμε, εδώ. Έτσι κι αλλιώς, οι Συριζαίοι μας διαβάζουν κι όποιος θέλει απαντά.
Τι είδους "διαπραγμάτευση" μπορεί κάποιος να κάμει με αυτούς που είναι μονοπωλιακοί ιδιοκτήτες του χρήματος; Αυτή η ιδιοκτησία είναι που δημιουργεί το χρέος ιδιωτών, επιχειρήσεων και κρατών. Γιατί αντί να "διαπραγματεύονται", να μη τεθεί η πολιτική αμφισβήτηση της ιδιοκτησίας τους πάνω στο χρήμα και κατ' επέκταση πάνω στις ζωές μας;
(Άμα λάβουμε απάντηση, να μας φτύσετε)
Για την ιστορία, σε δική μας, πάλι, ερώτηση ο κ. Τσίπρας είχε απαντήσει για την ιδιοκτησία του χρήματος : "Είναι μεγάλο σκάνδαλο".
Είναι μεγάλο σκάνδαλο, αλλά το αποσιωπούν και "διαπραγματεύονται".
Διαπραγμάτευση έκαμαν και οι Παπανδρέου, Βενιζέλος, Παπαδήμος, Σαμαράς/ Ακόμα κάνουν.
----------------------------------------------------
Δεν απευθύναμε ερώτηση στους "Ανεξάρτητους Έλληνες", γιατί έχουμε υποβάλλει γραπτό ερώτημα στο "Νυστέρι" που κυκλοφορεί, φύλλο 49, σελίδα 3, Μάρτιος 2013.
(Μας είπαν ότι θα απαντήσουν. Περιμένουμε).
----------------------------------------------------------------
Ο κ. Δημ. Καζάκης είναι άλλη περίπτωση. Μιλά για μονομερή διαγραφή δημόσιου χρέους, έξοδο από το ευρώ και συνταχτική εθνοσυνέλευση για την αλλαγή του Συντάγματος, από το λαό.
Μας είναι πιο συμπαθής, γιατί θέτει το θέμα της μονομερούς διαγραφής του χρέους ιδιωτών και δημοσίου. Όμως, ούτε αυτός έχει ως αφετηρία της πολιτικής και οικονομικής του σκέψης την αμφισβήτηση της ιδιοκτησίας των τραπεζιτών πάνω στο χρήμα. Όταν το θέμα τίθεται, έχει για απάντηση την έξοδο από το ευρώ και τη δημιουργία "εθνικού νομίσματος".
Στην κλασσική μας ερώτηση "τίνος θα είναι το εθνικό μας νόμισμα", η καλύτερη απάντηση που παίρνουμε είναι: "του κράτους", δηλ. κάποιου κόμματος και ότι άλλο σημαίνει αυτό.
Επειδή, ακούγοντας αοριστολογίες "περί πατριωτισμού" και "εθνικού νομίσματος", θυμώνουμε, τοποθετηθήκαμε και το νόημα όσων είπαμε -και μερικών που δεν είπαμε- είναι τα πιο κάτω:
- Πατρίδα και έθνος είναι ο λαός. Και όποιος πιστεύει ή προτείνει δημοκρατία, θα πρέπει κάποια πράγματα να τα περιγράφει, με σαφήνεια και καθαρότητα.
- Εμείς αντιλαμβανόμαστε τη δημοκρατία στο θέμα του χρήματος, ως εξής:
Αν το νόμισμα μας είναι το ευρώ, κάθε ευρωπαίος πολίτης πρέπει να έχει μια μετοχή στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Αν το νόμισμα μας είναι η δραχμή, ο φοίνικας ή ο οβολός: Κάθε Έλληνας πολίτης μία μετοχή στην Τράπεζα της Ελλάδας.
- Στη θέση της πολιτικής φλυαρίας και αοριστολογίας, βάλαμε κάτι πολύ χειροπιαστό και απαιτούμε απάντηση. Και αυτή η σκέψη δεν είναι δική μας. Την έχουμε αντλήσει από τη "Διακήρυξη που σκοτώνει" των "αγανακτισμένων" της πλατείας Αργοστολίου. Ζητήσαμε και ζητάμε τοποθέτηση επί συγκεκριμένης πρότασης.
- Και σε ότι αφορά το "μέσα ή έξω από το ευρώ" που είναι κάτι σαν το "εντός - εκτός και επί τ' αυτά": Το αίτημα για δημοκρατία στην ΕΚΤ και η αμφισβήτηση, από τους Έλληνες, της παγκόσμιας κυριαρχίας των τραπεζιτών πάνω στο χρήμα, έχει πολύ μεγαλύτερη πολιτική δύναμη, σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, από την επιλογή της φυγής και της εξόδου από το ευρώ, χωρίς πειστικές εξηγήσεις. Γιατί να διαιωνίζεται ο πολιτική, ηθική και πολιτισμική απαξίωση των ελλήνων επιλέγοντας την έξοδο από το ευρώ, με επιχειρήματα πατρίδας- ψωροκώσταινας; Αν, τελικά, θα πρέπει να φύγουμε, η Ευρώπη θα ξέρει ότι το κάνουμε για να γλιτώσουμε από την απάτη κι όχι γιατί δεν μπορούμε να πληρώσουμε ή για κάποιους άλλους οικονομοτεχνικούς και πολιτικούς λόγους.
- Η αμφισβήτηση της μονοπωλιακής ιδιοκτησίας του χρήματος θα συσπειρώσει εκατομμύρια ανθρώπους και κινήματα στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Οι λαοί που ζουν τον ίδιο γολγοθά με εμάς, είναι βέβαιο με τι αισθήματα θα υποδεχθούν την πρόταση. Ο καθένας μπορεί να το προβλέψει. Όλοι οι λαοί του κόσμου αντλούν καλά παραδείγματα, από κάποια άλλη χώρα, από έναν άλλο λαό. Εμείς ποιον περιμένουμε; Τον Μπέπε Γκρίλο; ¨Εχουμε πολιτική, έχουμε και ιστορία. Και οι "αντισυστημικοί" τις κρατούν κοιμισμένες. Και μαζί τους κι εμάς.
- Τι νόημα έχει να μιλάς για "αθέτηση πληρωμών" ή για "επαναδιαπραγμάτευση", επικαλούμενος διάφορους λόγους και να μην επικαλείσαι τον ένα και μοναδικό, την ΑΙΤΙΑ του χρέους, που είναι η αθλιότητα της μονοπωλιακής ιδιοκτησίας του χρήματος; ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ, γιατί το χρέος είναι προϊόν απάτης και συμπαιγνίας πολιτικών και τοκογλύφων.
- Κι αν οι πολιτικοί συσχετισμοί στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν αλλάξουν με τον ρυθμό που οι έλληνες θέλουν, θα κληθεί ο λαός να αποφασίσει. Αρμόδιος να πάρει την απόφαση για το επόμενο βήμα στο θέμα του νομίσματος και της ιδιοκτησίας του είναι ο ενημερωμένος και όχι ο, μεθοδευμένα, απληροφόρητος λαός. Πάντως, με μια τέτοια πολιτική παρέμβαση, οι πολιτικοί συσχετισμοί στην Ευρώπη και τον κόσμο είναι βέβαιο ότι θα αλλάξουν υπέρ των αφυπνισμένων πολιτών. Και αυτό θα διευκολύνει τις όποιες επιλογές των ελλήνων. Και θα είμαστε εμείς που δημιουργήσαμε και προκαλέσαμε την ευρωπαϊκή ανατροπή. Οι Έλληνες που δεν θέλουν να είναι ραγιάδες της παγκόσμιας τραπεζικής αυτοκρατορίας πρέπει να προτείνουν στους λαούς της Ευρώπης κοινό αγώνα για τη λευτεριά, με τον τρόπο που ο Ρήγας Φεραίος ξεσήκωνε τα Βαλκάνια, κάτω από την ίδια σημαία με τον ίδιο σκοπό. Οι πολιτικοί γιατί το κρύβουν και δεν γίνονται αντάξιοι της ιστορίας μας;
Η "έξοδος από το ευρώ", χωρίς αναφορά στην ιδιοκτησία του χρήματος, είτε αυτό είναι ευρώ είτε δραχμή, κάποιες άλλες προθέσεις κρύβει, που δεν θα το ψάξουμε και δεν μας ενδιαφέρουν.
- Τέλος, υπενθυμίσαμε στον καλό και πολύ χρήσιμο για όσα μας έχει μάθει κ. Καζάκη, ότι σε γραπτή αλληλογραφία μας, που αφορούσε το "γιατί δεν θέτουμε πολιτικό θέμα ιδιοκτησίας του χρήματος", είχαμε λάβει την απάντηση:
- "Δίκιο έχεις, αλλά ο λαός δεν είναι ώριμος".
Η σωστή απάντηση θα έπρεπε να είναι: "Δίκιο έχεις, αλλά πού να τό 'βρεις" ή "Δίκιο έχεις, αλλά μη το ψάχνεις".
Ενα δημοψήφισμα, με το ερώτημα "τίνος θέλεις να είναι το χρήμα", κατόπιν ελεύθερης ενημέρωσης και διαλόγου, θα μας πείσει αν ο λαός είναι ώριμος ή μήπως κάποιοι πολιτικοί είναι "ανώριμοι" για δημοκρατία.
Για την ιστορία, στη διάρκεια της εκδήλωσης, δεν λάβαμε απάντηση, από τον κ. Καζάκη.
Αν την έδωσε και δεν την ακούσαμε, εδώ είμαστε για να φιλοξενήσουμε γραπτές απαντήσεις.
Τα γραπτά μένουν, γι' αυτό θελήσαμε να γράψουμε όλα τα πιο πάνω.
Για να μην αδικήσουμε κανέναν, την ερώτηση έχουμε απευθύνει σε κάθε "αναγνωρισμένο" ή αναγνωρίσιμο, χάρις στα media, ειδικό ή πολιτικό, που έχει έρθει στην Κεφαλονιά, για να μας προσφέρει τα φώτα της δικής του γνώσης.
Οι "ειδικοί" απάντησαν "δίκιο έχετε" και συνεχίζουν να το κρύβουν, όταν εμφανίζονται στα λεπτά δημοσιότητας που τους αναλογούν. Οι πολιτικοί είτε αποφεύγουν την απάντηση είτε τη λένε, ψιθυριστά, όπως ο Τσίπρας.
Νίκος Κοτζιάς, Λεωνίδας Βατικιώτης, Λούκα Κατσέλη, Τέρενς Κουίκ, είναι κάποια από τα ονόματα που δέχτηκαν την ερώτηση και έπεται συνέχεια. Όταν ανακαλύψαμε την "απάτη με το χρήμα", τον πρώτο που ρωτήσαμε ήταν αυτόν που πρώτος αποκλήθηκε "Τσάρος της Οικονομίας". Ο Γερ. Αρσένης επιβεβαίωσε τις υποψίες μας και μας είπε και κάτι ακόμα: "Ό,τι είναι να κάμετε, κάντε το μακριά από τα κόμματα".
Εμείς θα φτιάξουμε ένα "κόμμα" κι ένα πολίτευμα που θα λέγεται και θα είναι Δημοκρατία.
----------------------------------------
Αναμένοντας γραπτές απαντήσεις για όλα και από όλους, λέμε κάτι απλό:
Αν έτσι λειτουργούν οι "αντιμνημονιακοί" και "αντισυστημικοί" , καλά κρασιά .
Είμαστε μόνοι και παγιδευμένοι σε "εναλλακτικές", "αντισυστημικές", και άλλες λύσεις, φρόνιμες, πολύ φρόνιμες για αυτούς που κατέχουν το χρήμα.
Η λύση είναι στα δικά μας χέρια, δίχως πολιτικούς μεσάζοντες, κάθε είδους.
Χωριό, χωριό, πόλη την πόλη. "Σκουριές" ΠΑΝΤΟΥ. Βήμα - βήμα η λευτεριά. Μην ψάχνετε ηγέτες. Θα τους ανταμώσετε και θα τους επιλέξετε, δημοκρατικά, στους δρόμους, τις πλατείες και τα βουνά. Σε κάθε γωνιά που δίνονται οι μάχες τούτου του ακήρυχτου πολέμου.
Αν τους αφήσουμε, σε λίγο, δεν θα έχουμε πατρίδα, σπίτι, χωράφι, τόπο να σταθούμε. Έχουμε, όμως, όπλα, ξέρουμε τον χειρισμό τους και μένει να τα χειριστούμε, καλά και αγαθά, δίχως δημαγωγικές κορώνες και μισές αλήθειες.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
ΥΓ: Όταν θέλετε να καταλάβετε αν κάποιος κρύβει κάτι πίσω από στρογγυλεμένα λόγια, προσπαθείστε να κάνετε τετράγωνες ερωτήσεις.
"Χαιρόμαστε" που δεν απαντούν ή που, απλώς, ψελίζουν την ορθή απάντηση. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ, από ψεύτικες πολιτικές και ιδεολογίες και, τελικά, από την Ολιγαρχία.
Χαιρετίζουμε τους τρελούς
τους απροσάρμοστους
τους ταραχοποιούς
τους κυλινδρικούς πασσάλους σε τετράγωνες οπές.
Εκείνους που βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά.
Δεν αγαπούν τους κανόνες και δεν σέβονται το καθεστώς...
τους απροσάρμοστους
τους ταραχοποιούς
τους κυλινδρικούς πασσάλους σε τετράγωνες οπές.
Εκείνους που βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά.
Δεν αγαπούν τους κανόνες και δεν σέβονται το καθεστώς...
(Από διαφήμιση της Apple Computers)
=============
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.