Η Μανουέλα Παυλίδου υπήρξε συνεργάτης της Μελίνα Μερκούρη επί σειρά ετών. Απαντάει με άρθρο της στο protagon στην κριτικό Ροζίτα Σώκου που χαρακτήρισε την αείμνηστη ηθοποιό και πολιτικό «ατάλαντη». Μάχη γυναικών.

Γράφει η Μανουέλα Παυλίδου:



Είμαι βαθιά ευτυχής που σχεδόν 20 χρόνια μετά τον θάνατο της Μελίνας Μερκούρη, το ενδιαφέρον για εκείνη παραμένει ζωηρό. Αποδεικνύεται από το κοινό που αγκάλιασε θερμά την παράσταση «Μελίνα: Όπου και να ταξιδέψω, η Ελλάδα...» στο Φεστιβάλ Πρεσπών και είναι sold-out στο Ηρώδειο στις 7 Σεπτεμβρίου. Αποδεικνύεται από τους τόσο πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους, από άλλες γενιές και καταβολές, που θυμούνται τη Μελίνα, εμπνέονται από εκείνη, την ξεχωρίζουν, την αγαπούν, μοιράζονται για εκείνη ιστορίες, αφηγήσεις και σκέψεις.

Υπάρχει όμως και μια εξαίρεση που την κρατά στη μνήμη της με αξεπέραστη χολή, διαστρεβλώνοντας ολοκληρωτικά την ιστορία.

Έχω πάψει πια να εκπλήσσομαι με την εμμονή της κυρίας Ροζίτας Σώκου. Συκοφαντεί τη Μελίνα επαναλαμβάνοντας ολότελα ανακριβή γεγονότα. Απαξιούσα να απαντήσω μέχρι σήμερα, σεβόμενη την ηλικία και την πνευματική της κατάσταση. Δεν μπορώ όμως πλέον να επιλέγω τη σιωπή, όταν μάλλον δυστυχώς για την κυρία Σώκου, είχα την ευτυχία να βρίσκομαι δίπλα στη Μελίνα στα περιστατικά από την καλλιτεχνική και προσωπική της ζωή που αναφέρει. Δεν ανακαλώ στη μνήμη μου κανένα ψήγμα αλήθειας σε όσα περιγράφει. Αντιλαμβάνομαι ότι η ανάγκη της να μιλά δημόσια για άλλους ανθρώπους θολώνει ενδεχομένως τα όρια αλήθειας-ψεύδους, αλλά δεν της δίνω πια κανένα ελαφρυντικό. Κρίμα, κυρία Ροζίτα Σώκου.

Τι είπε η Ροζίτα Σώκου:

Σε τεύχος του περιοδικού ΕΓΩ, μίλησε η κ. Σώκου στον Γιάννη Βίτσα και εξιστόρησε την ταραχώδη ζωή της και δεν δίστασε να μιλήσει ανοιχτά και να κάνει κριτική, ακόμα και σε ανθρώπους γενικής αποδοχής, όπως η Μελίνα Μερκούρη, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος και ο Γιάννης Δαλιανίδης.

Είπε για τη Μελίνα Μερκούρη:

«Ήταν ελεείνή ηθοποιός. Μιλώ ανεξάρτητα από ό,τι ηθικό της έχω προσάψει. Στη "Μήδεια" ήταν ανυπόφορη. Είχε νευριάσει, θυμάμαι με την Ντένη Βλαχιώτη, που της είχε κάνει ένα υπέροχο κοστούμι, που αυτή τη στιγμή εκτίθεται στο Τόκυο. Για να της πάει κόντρα, αγόρασε στην Αμερική ένα πολύ λαικό κοστούμι. Όμως, σύμφωνα με το συμβόλαιο, έπρεπε στην πρόβα τζενεράλε να φορέσει της Ντένης. Πήγαινε λοιπόν μπροστά της, σήκωνε το κοστούμι και φυσούσε τη μύτη της για να δείξει πόσο την περιφρονεί...

Μονο στη "Στέλλα" ήταν καλή, γιατί είχε προσαρμόσει ο Κακογιάννης το ρόλο στο δικό της στυλ. Έκανε τον εαυτό της. Αυτό το ύφος είχε και στην πραγματικότητα. ΉΤαν πολύ κακή ηθοποιός. Έκανε νάζια επί σκηνής. Όταν την έβλεπα να παίζει, ντρεπόμουν που ήμουν γυναίκα...»

Πηγή
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

1 comments:

  1. Και η Μελίνα και η Σώκου του "συστήματος" ήταν. Και οι δύο του "καλλιτεχνικού" της σύγχρονης Ελλάδας. Και την Μελίνα κανένας δεν θα την ήξερε αν δεν είχε τις πλάτες του μπαμπά της δημάρχου Αθηνών Μερκούρη για να της "εξασφαλίσουν" πολλά στην κατοπινή ζωή της και την Σώκου, αν "δικτυωμένη" δεν έραβε και ξήλωνε όντας "μέσα στα πράματα" και κατά το δοκούν δεν ανεβοκατέβαζε "καλλιτέχνες" και καλλιτέχνες επί δεκαετίες.
    Ποιος ξέρει τι θυμήθηκε τώρα η γιαγιά και βγάζει τ΄άπλυτα της άλλης ...γιαγιάς!
    Ρωτείστε την όσο ακόμα είναι ..."εν ζωή", αλλά μην περιμένετε και εντελώς "καθαρή" απάντηση σ΄αυτή την ηλικία...Το μυαλό λειτουργεί σαν σουρωμένος οδηγός που κάνει μια ζωή το ίδιο δρομολόγιο και το αυτοκίνητο "πάει μόνο του" χωρίς μεγάλη προσπάθεια...
    gnborn2shoot

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.