Παρακολουθώ το αυτί σου, ακόμη και το μάτι σου, για να δω τι κάνει ή τι σκοπεύει να πράξει το χέρι σου. Όλοι είμαστε ύποπτοι, καθώς όλοι έχουμε τα μυστικά μας που όλο σκοντάφτουν σε κάποιο ηθικό ή νομικό φράγμα. Αλλιώς τι μυστικά θα ήτανε!
Και γιατί να έχουμε μυστικά εμείς οι ειρηνικοί, νοικοκύρηδες, δημοκράτες; Γιατί απλώς διαθέτουμε ακόμη μάτια και αφτιά σε λειτουργία. Αυτοί που δεν  έχουν μάτια και αυτιά σε λειτουργία δεν έχουν μυστικά; Δεν έχουν καμία ανάγκη να έχουν! Τα άτιμα τα μάτια και αυτιά είναι το αίτιο του κακού: του μυστικού. Και θα το μάθω αν υποκλέψω τις «επικοινωνίες» σου. Όλο και κάποιο ενδιαφέρον θα έχουν, όλο και κάτι ανήθικο θα κρύβουν και όλο σε κάτι παράνομο θα παραπέμπουν. Αφού υποκρύπτεις θα (σε) υποκλέψω!
Και ξεκινώ με «ορθή λογική». Ποιοι έχουν ανάγκη να υποκρύπτουν; Μα όσοι αμφισβητούν την κυβερνητικά οριζόμενη πολιτική τάξη, δηλαδή την τάξη του αποκλεισμού ομάδων ή ατόμων. Όσοι έχουν μάτια και αυτιά για να αντιλαμβάνονται τον αποκλεισμό τους. Και οι υπόλοιποι δεν υποκρύπτουν; Πώς, υποκρύπτουν την υποκλοπή στους υπόλοιπους, για να νομιμοποιήσουν πολιτικά την δική τους υπόκρυψη, αν δεν πρόκειται για ένα «χόμπι» αντίζηλων ή ανταγωνιστών σε ένα ανώμαλο ερωτικώς ή επιχειρηματικώς power game! Έτσι διασφαλίζεται η τάξη με ένα σεκιουριτιστικό τρόπο στις δημοκρατίες, στις οποίες βασιλεύει η δεισιδαιμονία. Το κεφαλαιώδες Κακό υπάρχει με την μορφή αυτών που φαίνεται να επιδιώκουν την αποσταθεροποίηση της πολιτικής τάξης, ώστε να επιβάλλουν την κόκκινη ή μαύρη δικτατορία τους.
Άρα οι Κακοί δικαιολογημένα παρακολουθούνται από τις Αρχές και δικαιολογημένα υποκλέπτονται οι συνομιλίες τους, τα σχέδιά τους και οι κινήσεις τους. Μόνον οι δικτατορία των Καλών θα μπορούσε να σώσει την κοινωνία από την δικτατορία των Κακών! Ασφαλώς, η δεισιδαίμων δημοκρατία έχει υποχρέωση να προστατεύει την κοινωνία και από τους διανοούμενους, καθώς αυτοί θεωρούν τις υποκλοπές σκάνδαλο. Και αυτοί πρέπει να «υποκλέπτονται», διότι όλο και κάτι ανατρεπτικό προετοιμάζουν, έστω και μέσα στο κακόβουλο κεφάλι τους. Είναι ζήτημα Εθνικής Ασφαλείας, καθώς αυτός που έχει ηθικό πρόβλημα με την λειτουργία του καθεστώτος, είναι λογικό να ρέπει προς την παρανομία.   
Άμα θεωρείς παράνομο ή απλώς ηθικά πρόστυχο το καθεστώς, θα παρανομήσεις, δεν θα παρανομήσεις; Έ, αυτό δεν πρέπει να προλάβουν οι αρμόδιες αρχές μέσω επισυνδέσεων με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, δια της επίκλησης ανώνυμων πληροφοριοδοτών, που «αποκαλύπτουν», με υψηλό αίσθημα ευθύνης ασφαλώς προς τον συνάνθρωπό τους, εμπλεκομένους σε  ποινικά κολάσιμες υποθέσεις, ή μέσω υποκλοπών από φορητές μονάδες και παρακολουθήσεων των ματιών κάποιων υπόπτων καβαλάρηδων του διαδικτύου; Να μην χρησιμοποιήσουν οι Αρχές Ασφαλείας το «βαλιτσάκι» για να δουν πόσο μακριά πάει ή θα μπορούσε να φτάσει η βαλίτσα;
Υπάρχει ασφάλεια δίχως υποκλοπές; Όχι, απαντά η δεισιδαίμων δημοκρατία, το ζήτημα είναι αυτές να είναι νομότυπες. Αν είναι νομότυπες, τότε δικαιολογούνται καί ηθικά στην δημοκρατική κοινωνία μας. Τι σημαίνει αυτό; Για τις υποκλοπές στο μάτι μας πρακτικά τίποτα - όποιος έχει την τεχνολογική δυνατότητα, σε «υποκλέπτει» και παρακολουθεί κάθε σου κίνηση - ενώ για τις υποκλοπές τηλεφωνικών συνδιαλέξεων απαιτείται θεωρητικά έκδοση βουλεύματος δικαστικών συμβουλίων για τα κοινά ποινικά αδικήματα ή άμεσες εισαγγελικές διατάξεις για περιπτώσεις που αφορούν οργανωμένο έγκλημα, κατασκοπεία, τρομοκρατία και κάποιες άλλες περιπτώσεις που υπάγονται στους Λόγους Εθνικής Ασφάλειας. Υπάρχει κάποιος που έχει αρμοδιότητα να μας προστατεύει από τις υποκλοπές των προστατών μας; Η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών, που συστάθηκε με το άρθρο 1 του νόμου 3115/2003 με σκοπό την προστασία του απορρήτου των επιστολών, της ελεύθερης ανταπόκρισης ή επικοινωνίας με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, καθώς και την ασφάλεια των δικτύων και πληροφοριών.
Και τι λέει αυτή η ανεξάρτητη Αρχή: μια και δεν μπορούμε και δεν έχουμε την αρμοδιότητα να υποκλέπτουμε τους υποκλέπτοντας, δεν βρίσκουμε τίποτα ύποπτο εκτός από την ίδια την ύπαρξη του μηχανισμού υποκλοπών της ελληνικής πολιτείας. Συνεπώς στην δεισιδαίμονα δημοκρατία μας όλοι είμαστε ύποπτοι. Άλλοι για υπόκρυψη και άλλοι για υποκλοπή, ενώ άλλοι και για τα δύο ταυτόχρονα και άλλοι για την καλλιέργεια ή υποστήριξη της δεισιδαιμονίας που υπηρετεί την πολιτική εξουσία ενός συγκεκριμένου καθεστώτος που ορκίζεται στην δημοκρατία.  
Υπάρχει πρόταση; Ασφαλίτικη, σεκιουριτιστική όχι. Δημοκρατική ναι: να απαγορευτούν οι υποκλοπές γενικώς και να τιμωρούνται αυστηρώς οι υποκλοπείς. Μα, τότε πώς θα προστατευτεί η δημοκρατία και η φιλελεύθερη κοινωνία μας από τους εχθρούς της; Μα, η δημοκρατία δεν βρίσκεται σε συνεχή πόλεμο με τους εχθρούς της; Σε ένα πολεμικό περιβάλλον δεν ζούμε; Αν έτσι ζούμε είμαστε οι επόμενοι νεκροί της δημοκρατίας μας!  Έτσι θα γλυτώσουν οι υπόλοιποι από τα μάτια και τα αυτιά μας που γεννούν υποψίες για τα χέρια μας και τα υπόλοιπα άκρα μας…

Ας αλλάξουμε, λοιπόν, «δημοκρατική» αρχιτεκτονική για να σωθούμε από τα μυστικά, τους μυστικούς, τους υπόπτους και τους υποκλοπείς μαζί με τα έξοδά τους. Το «Panopticon» που σχεδίασε ο ‘Άγγλος φιλόσοφος και κοινωνικός επιστήμων Jeremy Bentham στα τέλη του 18ου, σύμφωνα με το οποίο δεν γνωρίζεις αν σε βλέπουν και αν σε ακούν, αλλά είσαι βέβαιος πως ΟΙ ΑΡΧΕΣ μπορούν να σε δουν και να σε ακούσουν ανά πάσα στιγμή, είναι η οικονομικότερη και αποτελεσματικότερη λύση για την διασφάλιση της «δημοκρατικής» Τάξης και Ασφάλειας. Θα μου πεις ίσως: καλή η ιδέα, αλλά ντεμοντέ! Σύμφωνοι, ας κατασκευάσουμε λοιπόν ένα τεχνολογικά σύγχρονο (μυθολογικό) γιγάντιο Πανόπτη που αντί για κάμποσα δισεκατομμύρια μάτια και αυτιά θα μπορεί με ένα μάτι και αυτί να υποκλέπτει δισεκατομμύρια άλλα, για να απαλλαγούμε από τους εχθρούς του ειρηνικού και δημοκρατικού βίου! Δεν είναι αδύνατον, είναι οικονομικό και εξελιγμένο σύστημα διασφάλισης της «δημοκρατίας» και της εσωτερικής τάξης στο « Ίδρυμα» μας  … Άκου βαλιτσάκι;(!)   

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είναι διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης, ειδικός σε θέματα πολιτικής και διακυβέρνησης στην Ευρασία.
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.