Ο δρόμος με την δεύτερη(;) μεγαλύτερη κίνηση στην Ανατολική έξοδο της Θεσσαλονίκης, μετά την Θεσσαλονίκης - Μουδανίων, είναι η Λεωφόρος Θεσσαλονίκης. Είναι η οδός που συνδέει την Καλαμαριά με την Ανατολική Ακτή του Θερμαϊκού. Καλαμαριά - Μίκρα - Περαία - Μηχανιώνα.
Βέβαια από χρόνια έγινε η διάνοιξη ενός τμήματος της συγκεκριμένης οδικής αρτηρίας από το ύψος του Αεροδρομίου (Intersalonika) έως και την είσοδο της Περαίας, με τρία ρεύματα ανά κατεύθυνση. Φυσικά από την Περαία και μετά ο δρόμος γίνεται χωνί, με ένα (ίσως μισό) ρεύμα, και το ζητούμενο είναι ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΝΟΙΞΗ. Γιατί είναι γνωστό ότι στο κομμάτι από Περαία - Μηχανιώνα έχουμε τα περισσότερα αυτοκινητιστικά ατυχήματα από όσα γίνονται στο Νομό Θεσσαλονίκης.
Το κουίζ μας όμως αναφέρεται σε σημείο του διανοιχθέντος τμήματος. Εκεί συμβαίνει το εξής παράδοξο. Από τα χρόνια της κατασκευής της λεωφόρου, ουδείς διανοήθηκε να μεταφέρει το παρεκκλήσι της Οσίας Ξένης, το οποίο δεσπόζει αποκλείοντας το ενάμισυ ρεύμα της κατεύθυνσης προς την πόλη.
Σε ποιό άλλο κράτος της ΕΕ (όχι της Ασίας ή της Αφρικής, εκεί προφανώς μπορεί να συμβαίνει) περιορίζεται-στραγγαλίζεται κεντρική οδική αρτηρία προκειμένου να παραμείνει άθικτο ένα παρεκκλήσι;
Αν ποτέ βρούμε άκρη με το...παπαδιστάν, γράψτε μου !
ΑπάντησηΔιαγραφή