Μπήκαμε στον Οκτώβριο και με το «Καλημέρα μας» τσουπ και η αύξηση εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες του ΟΑΣΘ.
Για να μετακινηθεί κάποιος από την Θεσσαλονίκη ή προς αυτήν, από 90 λεπτά, θα πληρώσει 1,20. Οι μαθητές που αναγκάζονται να παίρνουν λεωφορείο, πρέπει να πληρώσουν 1,20 κάθε μέρα, μόνο για να πάνε σχολείο.
Από την άλλη πλευρά, ο ΟΑΣΘ επιδοτείται 4 φορές παραπάνω από τις αντίστοιχες συγκοινωνίες της Αθήνας, για να έχουμε εμείς οι πολίτες φθηνό εισιτήριο.
Η κυβέρνηση χαρίζει στον ΟΑΣΘ 120,7 εκατομμύρια ευρώ, για υποτιθέμενες εκκρεμότητες των ετών 2012 – 2013, οι οποίες δεν κατανομάστηκαν και πέρασαν στα ψηλά γράμματα.
Όσο αφορά τους μετόχους του ΟΑΣΘ μοιράστηκαν 100 εκατομμύρια ευρώ από το 2009 έως το 2014. Αυτά μόνο αναφορικά έτσι για να ενημερωνόμαστε πίσω από τις πλάτες μας και να γίνουμε εμείς «κωλοδημοσιογράφοι» που τα βγάζουμε στον αέρα.
Όμως το πάρτι θα συνεχιστεί έως το 2017 αφού το επιχειρηματικό κέρδος των μετόχων παραμένει σταθερό και είναι 16.500 ευρώ το χρόνο.
Η κυβέρνηση περηφανεύεται ότι μειώνει την κρατική επιδότηση στον οργανισμό, ο οποίος για να έχει το ίδιο κέρδος, αυξάνει το εισιτήριο.
Από την μια αύξηση εισιτηρίου, από την άλλη μείωση δρομολογίων, για να εξατμιστεί η λεγόμενη χασούρα!
Αλήθεια, μήπως αυτό έρχεται σε αντίθεση με την ανεργία που ήδη υπάρχει;
Μήπως ζούμε σε άλλο κράτος και δεν θυμάμαι;
Μήπως μεταξύ μας, είμαστε σε λάθος στρατόπεδο;
Εγώ με ποιον να πάω;……… Έτσι είναι ο κόσμος χαμένος, χωρίς ταυτότητα, χωρίς προορισμό.. δεν ξέρει με πιο μέρος να πάει, με τον ήδη εργαζόμενο, με τον απολυμένο εργαζόμενο ή με τον άνεργο, όπου όλοι οι παραπάνω έπαιξαν τον ρόλο τους.
Για να μετακινηθεί κάποιος από την Θεσσαλονίκη ή προς αυτήν, από 90 λεπτά, θα πληρώσει 1,20. Οι μαθητές που αναγκάζονται να παίρνουν λεωφορείο, πρέπει να πληρώσουν 1,20 κάθε μέρα, μόνο για να πάνε σχολείο.
Από την άλλη πλευρά, ο ΟΑΣΘ επιδοτείται 4 φορές παραπάνω από τις αντίστοιχες συγκοινωνίες της Αθήνας, για να έχουμε εμείς οι πολίτες φθηνό εισιτήριο.
Η κυβέρνηση χαρίζει στον ΟΑΣΘ 120,7 εκατομμύρια ευρώ, για υποτιθέμενες εκκρεμότητες των ετών 2012 – 2013, οι οποίες δεν κατανομάστηκαν και πέρασαν στα ψηλά γράμματα.
Όσο αφορά τους μετόχους του ΟΑΣΘ μοιράστηκαν 100 εκατομμύρια ευρώ από το 2009 έως το 2014. Αυτά μόνο αναφορικά έτσι για να ενημερωνόμαστε πίσω από τις πλάτες μας και να γίνουμε εμείς «κωλοδημοσιογράφοι» που τα βγάζουμε στον αέρα.
Όμως το πάρτι θα συνεχιστεί έως το 2017 αφού το επιχειρηματικό κέρδος των μετόχων παραμένει σταθερό και είναι 16.500 ευρώ το χρόνο.
Η κυβέρνηση περηφανεύεται ότι μειώνει την κρατική επιδότηση στον οργανισμό, ο οποίος για να έχει το ίδιο κέρδος, αυξάνει το εισιτήριο.
Από την μια αύξηση εισιτηρίου, από την άλλη μείωση δρομολογίων, για να εξατμιστεί η λεγόμενη χασούρα!
Αλήθεια, μήπως αυτό έρχεται σε αντίθεση με την ανεργία που ήδη υπάρχει;
Μήπως ζούμε σε άλλο κράτος και δεν θυμάμαι;
Μήπως μεταξύ μας, είμαστε σε λάθος στρατόπεδο;
Εγώ με ποιον να πάω;……… Έτσι είναι ο κόσμος χαμένος, χωρίς ταυτότητα, χωρίς προορισμό.. δεν ξέρει με πιο μέρος να πάει, με τον ήδη εργαζόμενο, με τον απολυμένο εργαζόμενο ή με τον άνεργο, όπου όλοι οι παραπάνω έπαιξαν τον ρόλο τους.
Πριν γράψεις το κείμενο αυτό, μπήκες στον κόπο να ρωτήσεις και τον ΟΑΣΘ; Είσαι σίγουρη γι αυτά που γράφεις;
ΑπάντησηΔιαγραφή