Αν και αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει ακόμη κάτι οριστικό, εντούτοις είναι σαφές ότι έπειτα από μήνες απραξίας και υπό την πίεση των δανειστών, η προσπάθεια να ξεμπλοκάρουν βαριά ντιλ έχει μπει στην τελική ευθεία. Απόδειξη είναι τα όσα μετέφερε χθες τόσο ευρωπαίος αξιωματούχος που συμμετέχει στις διαπραγματεύσεις όσο και στέλεχος της ελληνικής αντιπροσωπείας. «Δεν έχουμε ακόμη καταλήξει, αλλά στις συνομιλίες οι εταίροι εκφράζουν σαφή ικανοποίηση που προχωράμε αεροδρόμια, λιμάνια, και άλλους διαγωνισμούς, χωρίς ταυτόχρονα να κρύβουν τη δυσαρέσκειά τους που από τη λίστα απουσιάζουν ΔΕΗ, ΑΔΜΗΕ, ΕΛΠΕ, ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, που περιλαμβάνονταν στον αρχικό κατάλογο» έλεγε χθες ελληνική πηγή με γνώση των διαπραγματεύσεων.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Στο ίδιο μήκος κύματος, πηγές από το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων, που όλες τις τελευταίες ημέρες βρίσκονται σε ανοικτή γραμμή με τις Βρυξέλλες, επιβεβαίωναν ότι οι μεγάλοι διαγωνισμοί με «πολιτική απόφαση» να ξεκολλήσουν είναι κατά σειρά τα αεροδρόμια και ο ΟΛΠ, και μετά ο ΟΛΘ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στο ίδιο πακέτο κουμπώνει και ο ΔΕΣΦΑ, όπου παρατηρείται έντονη κινητικότητα σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού ώστε να ξεκολλήσει. Πρόοδος, μικρή ωστόσο, σημειώνεται και στο Ελληνικό όπου σήμερα συναντώνται για πρώτη φορά μετά τις εκλογές το ΤΑΙΠΕΔ και η Lamda Development, πλειοδότις του διαγωνισμού. Σωρευτικά για φέτος, ο προσδοκώμενος στόχος εσόδων για την ελληνική πλευρά είναι το 1,5 δισ. ευρώ.
Πιο κομβικό απ' όλα τα ντιλ, λόγω ακριβώς της γερμανικής παρουσίας, θεωρείται αυτό για τα αεροδρόμια. Στόχος είναι η συμφωνία με τη Fraport να έχει κλείσει «μέχρι τις 15 Μαΐου», όπως μετέδωσε προ ημερών το Reuters. Η ελληνική πλευρά εμφανίζεται να έχει κατεβάσει τον πήχη των αρχικών της αιτημάτων και να συμβιβάζεται με λιγότερα.
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.