Να επανασχεδιαστεί ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος της
Φυσικής , προτείνει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών με αφορμή τα φετινά θέματα των
Πανελλαδικών Εξετάσεων, τα οποία έκρινε ως αντιπαιδαγωγικά. Όπως προκύπτει από
πληροφορίες που προέρχονται από βαθμολογικά κέντρα του Υπουργείου Παιδείας, δεν
υπάρχει διαβάθμιση στις βαθμολογίες των υποψηφίων στο μάθημα της Φυσικής
κατεύθυνσης, ενώ η τεράστια μάζα των μαθητών συγκεντρώνει βαθμούς κάτω από τη
βάση.
«Η Φυσική εξηγεί τα
φαινόμενα όχι λύνοντας τύπους αλλά βγάζοντας συμπεράσματα, οδηγώντας δηλαδή
στην κατεύθυνση των εννοιών. Εμείς ως Ένωση Ελλήνων Φυσικών , διαπιστώνοντας το
κενό που υπάρχει κάναμε μια διαδρομή σε όλη την Ελλάδα διδάσκοντας σε
περισσότερους από 20.000 μαθητές φέτος μέσω της εκπαιδευτικής δράσης «Η ΦΥΣΙΚΗ
ΜΑΓΕΥΕΙ» τα μονοπάτια γνώσης, της
μοναδικής αυτής επιστήμης», επισημαίνει ο Α Αντιπρόεδρος της ΕΕΦ Παναγιώτης
Φιλντίσης.
Η Ένωση Ελλήνων
Φυσικών τονίζει την ανάγκη αναβάθμισης του μαθήματος της Φυσικής ως βασικό
μάθημα Γενικής Παιδείας τόσο στα Γενικά Λύκεια όσο και στα ΕΠΑΛ, αλλά και τη
συνεργασία των πανεπιστημιακών , των μάχιμων εκπαιδευτικών και των σχολικών
συμβούλων, ενώ επισημαίνει την ανάγκη συμμετοχής της ΕΕΦ και άλλων
επιστημονικών ενώσεων, ως ισότιμοι συνομιλητές του Υπουργείου Παιδείας στον
καθορισμό αναλυτικών προγραμμάτων ύλης και ωρών διδασκαλίας.
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.