Το ιστορικό μιας συνηθισμένης αλλά και παράξενης ιστορίας:
Είναι πάγια διαδικασία να κατάσχονται αλιεύματα, στην ιχθυόσκαλα της Μηχανιώνας, αν το μήκος των ψαριών είναι μικρότερο από αυτό που καθορίζεται από το νόμο. Σ' αυτές τις περιπτώσεις τα κατασχεθέντα αλιεύματα καταλήγουν συνήθως στον δήμο Θερμαϊκού ώστε να διατεθούν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Και καλώς γίνεται από χρόνια.
Στην τελευταία όμως περίπτωση κατάσχεσης φαίνεται πως δεν κατέληξαν στις οικογένειες που θα τα είχαν ανάγκη αλλά μυστηριωδώς εξαφανίστηκαν. Ή μήπως όχι;
Τα αλιεύματα μάθαμε πως παραλήφθηκαν από τον δήμο και εντάλθηκε η κοινωνική του υπηρεσία να προβεί στην διάθεση των αλιευμάτων. Μάλιστα ειδοποιήθηκαν και οι δικαιούχοι να περάσουν να παραλάβουν ότι τους αναλογούσε, φρέσκο ψαράκι δηλαδή.
Όταν όμως πήγαν δεν υπήρχαν ψάρια προς διάθεση. Όχι ότι τελείωσαν και δεν πρόλαβαν.
Σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα υπεύθυνοι της υπηρεσίας διάθεσης του δήμου αρνήθηκαν να μοιράσουν τα αλιεύματα επειδή "θα λερώνονταν τα χέρια τους από την μυρωδιά των ψαριών".
Έτσι άφησαν τα κιβώτια αφύλαχτα έξω από τον χώρο .... και αυτά έκαναν .... φτερά !!!
Ποιός τα πήρε;;; Κάποιος που τα είχε ανάγκη; Ή κάποιος που (ενδεχόμενα) μπορεί να τα πούλησε;;
Άγνωστο.
Το βέβαιο είναι πως δεν πήγαν στις οικογένειες για τις οποίες προορίζονταν.
Αν είναι έτσι (και δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφισβητήσουμε τα λεγόμενα της πηγής μας) μάλλον θα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες ....
ακτιβιστής
update 25.1.16 15:59
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ
Αναφορικά με την ανάρτησή σας με τίτλο: «Τα ψάρια χάθηκαν
…υπάρχουν ευθύνες και που;;;», ο Δήμος Θερμαϊκού σας ενημερώνει ότι:
Κατόπιν επαφών του Δημάρχου, Γιάννη Μαυρομάτη με τον
διευθυντή της Ιχθυόσκαλας, Δημήτρη Αργυριάδη και συναντήσεων του αντιδημάρχου
Παιδείας –Αλληλεγγύης και Αγροτικής Ανάπτυξης, Θεόδωρου Τζέκου με τους εμπόρους
- καταστηματάρχες εντός της Ιχθυόσκαλας, «άνοιξε ο δρόμος» για τη διάθεση
δωρεάν, φρέσκων αλιευμάτων σε τακτική
βάση στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου και τη διανομή τους στους δικαιούχους,
δημότες Θερμαïκού.
Η διανομή που έγινε την περασμένη Τετάρτη 20 Ιανουαρίου, ήταν η τρίτη κατά σειρά που πραγματοποιήθηκε
το τελευταίο διάστημα. Μόλις ενημερώθηκε η αντιδημαρχία ότι υπήρχε η δυνατότητα
να δοθούν νέες ποσότητες αλιευμάτων (40 κιβώτια) , ειδοποίησε τηλεφωνικά το
σύνολο των δικαιούχων του Κοινωνικού Παντοπωλείου στη Δημοτική Ενότητα Θερμαϊκού,
δηλαδή 120 δημότες σε Περαία, Νέους Επιβάτες, Αγία Τριάδα και τους δικαιούχους
στη Δημοτική Ενότητα Επανομής, δηλαδή άλλους 34 δημότες. Στο Δημοτικό Θέατρο
Επανομής και την Κοινωνική Υπηρεσία του
Δήμου στην Περαία, απ΄όπου έγινε η διανομή δεν προσήλθε το σύνολο των
δικαιούχων, καθώς αρκετοί δεν κατέστη
δυνατόν να εντοπιστούν στις τηλεφωνικές επικοινωνίες που επιδίωξε μαζί τους ο
Δήμος, ενώ άλλοι δήλωσαν αδυναμία για διάφορους λόγους, να προσέλθουν. Είναι κατανοητό ,άλλωστε ότι λόγω της ευπάθειας του προϊόντος η διανομή δεν μπορεί παρά να γίνεται
αυθημερόν.
Όσο για τις καταγγελίες ότι υπάλληλοι του Δήμου δεν μοίρασαν
τα αλιεύματα επειδή «θα λερώνονταν τα χέρια
τους», σας ενημερώνουμε, ότι ο
Δήμος Θερμαϊκού είχε προμηθεύσει εγκαίρως με γάντια τους υπαλλήλους που ασχολήθηκαν στη διανομή
των ποσοτήτων προς τους δικαιούχους.
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.