Τι σημαίνει διαφήμιση και τι στόχους έχει; Να πουλήσει μια ιδέα; ένα προϊόν; να προωθήσει μια φίρμα προϊόντων; Αυτό δεν μπορεί να είναι τόσο κακό. Το κακό θα είναι να χρησιμοποιείται με τέτοιο τρόπο που να αποβαίνει σε βάρος της κοινωνίας μας.

Έχετε παρατηρήσει πως εδώ και χρόνια οι γυναίκες έχουν γίνει το επίκεντρο για την προώθηση πώλησης διαφόρων προϊόντων κι αγαθών. Ψηλή και αδύνατη, τέλεια μαλλιά και λείο δέρμα - όλα αυτά είναι που μας προβάλλονται προκειμένου να γίνει επιθυμητό, ​​από ένα μπουκάλι αρώματος ως μια αμφιβόλου αποτελέσματος φόρμα αδυνατίσματος ή μια κρουζιέρα ή ... ή.

Ξεφυλλίστε περιοδικά, προσέξτε τα τηλεοπτικά κανάλια, θυμηθείτε τις διαφημίσεις στα social media, και αναλογιστείτε την πλύση εγκεφάλου που έχετε υποστεί από όλο αυτό τον βομβαρδισμό. Και παρ'όλη την επίγνωση που σίγουρα έχουμε ως προς τις προθέσεις των διαφημιστών γινόμαστε θύματα κάνοντας τη ζωή μας ζοφερή, γιατί μας "περνάνε" προσδοκίες για τον εαυτό μας χωρίς στις περισσότερες περιπτώσεις να μπορούμε να τις πλησιάσουμε, με αποτέλεσμα να γινόμαστε δυστυχείς.

Οι γυναίκες έχουν γίνει αντικείμενα. Τα μεγάλα χείλη, οι ισχνοί μηροί, τα αποκαλυπτικά ρούχα, και πάρα πολλά άλλα φέρνουν τις νέες γυναίκες στο επίκεντρο των σεξουαλικών επιθυμιών. Όλα αυτά συντελούν στο να γίνεται ολοένα και δυσκολότερο για τις γυναίκες να περπατούν στους δρόμους μόνες τους με ασφάλεια. Είναι αδύνατο να αισθάνονται όμορφα, χωρίς την απειλή που μπορεί να προκύψει στο δρόμο τους. Και κυρίως η αίσθηση ότι οποιαδήποτε προσέγγιση της διαφημιστικής προσδοκίας δεν θα είναι ποτέ αρκετή ....

Πέρυσι, περίπου 250.000 έφηβοι υποβλήθηκαν σε αισθητικές χειρουργικές επεμβάσεις. Τι σημαίνει αυτό για την κουλτούρα που έχει δημιουργηθεί για τις γυναίκες;

Μια διεθνής εκστρατεία προσπαθεί να εναντιωθεί στο λάθος. Ζητά να σηκωθούν ΟΡΘΙΕΣ, να αντισταθούν. Θα σηκωθούν;

Ζητά από τους διαφημιστές να κατανοήσουν το λάθος των πράξεών τους, και να αναγνωρίσουν πως πολλοί καταναλωτές επηρεάζονται αρρωστημένα από τον τρόπο που οι γυναίκες παρουσιάζονται.

Το πρότζεκτ, που ονομάζεται "ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ" (#WomenNotObjects), κραυγάζει για την αντικειμενοποίηση των γυναικών στις διαφημίσεις, με επίκεντρο τις βλαβερές συνέπειες του μη ρεαλιστικού προτύπου ομορφιάς. Από τα "φουσκωμένα" χείλη και τους λιπόσαρκους μηρούς, στις διαφημίσεις που απεικονίζουν σεξουαλική κακοποίηση και δολοφονία, παρουσιάζεται μια σκληρή πραγματικότητα πώς οι διαφημίσεις πληγώνουν μητέρες, κόρες, φίλες, συναδέλφους, τους εαυτούς μας, και το μέλλον. Φέρνει ακόμα και μέχρι την επανειλημμένη εμφάνιση νέων ανδρών σε βιντεοσκόπηση του βιασμού γυναικών. Και μ'αυτόν τον τρόπο αυτές οι διαφημίσεις μεταφράζονται στον κόσμο, δημιουργώντας μια κουλτούρα όπου η βία κατά των γυναικών είναι αποδεκτή.

"Τα κορίτσια μεγαλώνουν πιστεύοντας ότι το "φαίνεσθαι" είναι πιο σημαντικό από το πώς αισθάνονται ή ποιές πραγματικά είναι, και τι μπορούν να κάνουν," όπως λέει μια γυναίκα στο βίντεο. Ας βάλουμε ένα τέλος στην κακοποίηση των γυναικών, με τη συνεχή υπενθύμιση στους διαφημιστές ότι όταν μεταχειρίζονται τις γυναίκες σαν αντικείμενα προς πώληση, όλοι χάνουν.

Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.