Η Emirates συνδέει ξανά Ελλάδα με Αμερική
Από τις 12/03/2017 το νέο δρομολόγιο Dubai-Athens-Newark της Emirates θα συνδέει καθημερινά με απευθείας πτήση όλο τον χρόνο την Ελλάδα με τις Ηνωμένες Πολιτείες με αεροσκάφη τύπου Boeing 777.
Σύμφωνα με έρευνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, τα δρομολόγια μεταξύ Αθήνας και ΗΠΑ με ενδιάμεσο σταθμό ξεπερνούν ετησίως τους 570.000 επιβάτες.
Ετσι λοιπόν η Emirates θα καλύψει ένα σημαντικό κοινό στην αεροπορική δραστηριότητα, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην αγορά.
Ωστόσο, όπως αναφέρει το kathimerini.gr, εκτός από την εξυπηρέτηση της ελληνοαμερικανικής κοινότητας, που περίμενε από το 2012 την επαναλειτουργία μιας απευθείας πτήσης, δίνεται μια καλή εναλλακτική και σε όσους ταξιδεύουν προς Μέση Ανατολή, Ασία και Αφρική.
Απ'ευθείας πτήσεις από Λονδίνο σε Σκιάθο
Την έναρξη απευθείας πτήσεων από το αεροδρόμιο City του Λονδίνου προς την Σκιάθο, για το καλοκαίρι, ανακοίνωσε η British Airways.
Πρόκειται για την τρίτη γραμμή που ανοίγει από το αεροδρόμιο City για απευθείας πτήσεις στην Ελλάδα, μαζί με αυτές της Μυκόνου και της Σαντορίνης που υπάρχουν ήδη.
Η νέα γραμμή θα ξεκινήσει τη λειτουργία της στις 26 Ιουνίου και θα εκτελεί δρομολόγια κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται τρεις φορές την εβδομάδα και θα προσφέρουν περισσότερες από δύο εκατομμύρια θέσεις προς τα νησί για την καλοκαιρινή σεζόν.
Σημειώνεται πως με την προσθήκη της Σκιάθου η λίστα προορισμών της British Airways στην Ελλάδα επεκτείνεται σε συνολικά 12 και περιλαμβάνει ακόμη τις Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Μύκονο, Σαντορίνη, Κω, Ρόδο, Ηράκλειο, Χανιά, Καλαμάτα, Κέρκυρα και Ζάκυνθο. Τα δρομολόγια της British Airways εξυπηρετούν πλέον την πλειονότητα των πιο δημοφιλών, καλοκαιρινών και όχι μόνο, τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα.
Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του kathimerini.gr, η διευθύντρια της British Airways σε Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο, κ. Φρέντυ Στίερ δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που εντάσσουμε τη Σκιάθο στο εκτεταμένο δίκτυό μας στην Ελλάδα. Η μακρά μας ιστορία στην τοπική αγορά και η στενή σχέση που διατηρούμε με την Ελλάδα συνεχίζεται και πιστεύουμε ότι οι νέες αυτές πτήσεις θα δώσουν την ευκαιρία στους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο να επισκεφτούν ακόμη πιο συναρπαστικούς προορισμούς στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα θα προσφέρει καλύτερες δυνατότητες συνδεσιμότητας στους ταξιδιώτες, για ταξίδια σε όλο τον κόσμο, μέσω του Λονδίνου».
Επανέρχεται παραπονούμενη για πολλοστή φορά η Ryanair, η οποία κατηγορώντας την πολιτική της κυβέρνησης και την τιμολογιακή πολιτική του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών ανακοίνωσε ότι προχωράει σε σημαντική μείωση των διαθέσιμων θέσεων για την τρέχουσα χρονιά.
Παρά τη δυναμική άνοδο του ελληνικού τουρισμού, η Ryanair επιλέγει, όπως τόνισε μέσω του εμπορικού διευθυντή της Ντέιβιντ Ο’ Μπράιεν, να μειώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά. Την ίδια στιγμή, βέβαια, ο κ. Ο’ Μπράιεν προανήγγειλε την έναρξη τεσσάρων νέων πτήσεων από το αεροδρόμιο της Αθήνας τον φετινό χειμώνα. Στο χειμερινό της πρόγραμμα (20 δρομολόγια σε σύνολο) η εταιρεία εντάσσει δύο νέα δρομολόγια προς Κατοβίτσε (2 εβδομαδιαίως) και Κρακοβία (2 εβδομαδιαίως), ενώ άλλα δύο δρομολόγια είναι σε αναμονή επιβεβαίωσης.
Οσον αφορά στον περιορισμό των διαθεσίμων θέσεων, ο κ. Ο’ Μπράιεν δήλωσε ότι αυτές θα μειωθούν κατά 22% στην Αθήνα για τον φετινό χειμώνα λόγω των καθυστερήσεων που σημειώνονται στα έργα του αεροδιαδρόμου Θεσσαλονίκης (περιορίζει τις θέσεις στην πτήση Αθήνα – Θεσσαλονίκη), καθώς και λόγω των αναπάντητων αναπτυξιακών προτάσεών της εκ μέρους της κυβέρνησης. Μάλιστα, όπως ανέφερε, λόγω εργασιών στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης αλλά και της διακοπής του δρομολογίου από την Αθήνα προς την Πάφο, το καλοκαίρι η μείωση αυτή θα φτάσει στο 7% στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα το 17%, στη Σαντορίνη το 5%, στη Ρόδο το 15%, στην Κω το 100%, στην Κέρκυρα το 17% και στην Κεφαλονιά το 11%. Αντιθέτως, η Ryanair προχωράει σε αύξηση της χωρητικότητάς της, το ερχόμενο καλοκαίρι, σε Χανιά κατά 4% και Μύκονο κατά 39%. Ο κ. Ο’ Μπράιεν σημείωσε ότι ευελπιστεί πως η ελληνική κυβέρνηση δεν θα επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος και την προτρέπει να παρατείνει τη σύμβαση του ΔΑΑ, με γνώμονα την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης. Δεν παρέλειψε, ως συνήθως, να αναφερθεί στις υψηλές χρεώσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας, χαρακτηρίζοντάς το πιο ακριβό και από αυτό της Φρανκφούρτης, αλλά και στο θολό τοπίο που επικρατεί αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η Fraport.
Οσον αφορά στον περιορισμό των διαθεσίμων θέσεων, ο κ. Ο’ Μπράιεν δήλωσε ότι αυτές θα μειωθούν κατά 22% στην Αθήνα για τον φετινό χειμώνα λόγω των καθυστερήσεων που σημειώνονται στα έργα του αεροδιαδρόμου Θεσσαλονίκης (περιορίζει τις θέσεις στην πτήση Αθήνα – Θεσσαλονίκη), καθώς και λόγω των αναπάντητων αναπτυξιακών προτάσεών της εκ μέρους της κυβέρνησης. Μάλιστα, όπως ανέφερε, λόγω εργασιών στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης αλλά και της διακοπής του δρομολογίου από την Αθήνα προς την Πάφο, το καλοκαίρι η μείωση αυτή θα φτάσει στο 7% στη Θεσσαλονίκη, στην Αθήνα το 17%, στη Σαντορίνη το 5%, στη Ρόδο το 15%, στην Κω το 100%, στην Κέρκυρα το 17% και στην Κεφαλονιά το 11%. Αντιθέτως, η Ryanair προχωράει σε αύξηση της χωρητικότητάς της, το ερχόμενο καλοκαίρι, σε Χανιά κατά 4% και Μύκονο κατά 39%. Ο κ. Ο’ Μπράιεν σημείωσε ότι ευελπιστεί πως η ελληνική κυβέρνηση δεν θα επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος και την προτρέπει να παρατείνει τη σύμβαση του ΔΑΑ, με γνώμονα την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης. Δεν παρέλειψε, ως συνήθως, να αναφερθεί στις υψηλές χρεώσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας, χαρακτηρίζοντάς το πιο ακριβό και από αυτό της Φρανκφούρτης, αλλά και στο θολό τοπίο που επικρατεί αναφορικά με την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει η Fraport.
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.