του ακτιβιστή
Δεν πιστεύουμε να ξανάγινε EVER τέτοιο δούλεμα σε κατοίκους από διοίκηση δημοτικής αρχής ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο !!!
Θεωρούμε πως η διοίκηση Μαυρομάτη εδώ ξεπέρασε και τον ίδιο τον εαυτό της.
ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ !!!!
ΕΥΓΕ !!!
Το ζήτημα μαθαίναμε πως το κρατούσαν στα συρτάρια, γιατί κανένας δεν δεχόταν να πάρει την ευθύνη της εισήγησής του στο δημοτικό συμβούλιο.
Αλλά πλέον η αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Πάττη Πασχαλίδου (αυτή που είχε εισηγηθεί το έργο) ανέλαβε να το φέρει για έγκριση αφού προηγουμένως το "πέρασε" από την επιτροπή "ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ" (τίτλος για γέλια προφανώς ...).
Στην διπλανή φωτο, περιχαρής με συναδέλφους της της διοίκησης κατά την τελετή των εγκανίων.
Προφανώς όλοι θυμάστε ....
Δεν πέρασε ούτε ενάμισυ μήνας από την αποφράδα ημέρα των εγκαινίων του μεγάλου έργου της "διάνοιξης" ή "διαπλάτυνσης" (και οι δύο όροι χρησιμοποιήθηκαν από την διοίκηση Μαυρομάτη) της παραλιακής οδού μπροστά από τα ΚΑΑΥ της Αγίας Τριάδας.
Τα εγκαίνια που γίνανε με ταρατατζούμ, στρατηγούς, μητροπολίτες, κορδέλες, ψαλίδια και τους αναγκαίους ασπασμούς. Αυτά όταν δόθηκε το "τεράστιο" έργο διάνοιξης της παραλιακής στο ύψος των ΚΑΑΥ για χρήση στους πολίτες.
Το γράφαμε και τότε πως δεν επρόκειτο για κανενός είδους διάνοιξη αλλά για μια αύξηση της υπεραξίας των οικημάτων των στρατιωτικών.
Μην ξεχνάμε πως στρώθηκε ο δρόμος των 170 μέτρων με 280.000 ευρώπουλα.
Εμείς, οι κάτοικοι τα πληρώσαμε .... Τώρα γιατί με αυτά τα λεφτά δεν επιλέχτηκε να κλείσουν μερικές από τις τρύπες που καταστρέφουν εμάς και τα αυτοκίνητά μας, γιατί δεν προτιμήθηκε να φταχτούν άλλοι δρόμοι που έχουν καταστραφεί από τις πλημμύρες των Σεπτέμβρη του '16 και παραμένουν άθλια μονοπάτια στυλ '50, αυτό αμφιβάλλουμε αν θα μπορέσει η λαλίστατη διοίκηση να μας το δικαιολογήσει ποτέ.
Πάμε παρακάτω....
Ας θυμηθούμε τι έλεγε ο κ. Μαυρομάτης μόλις τον Απρίλιο όταν μας καλούσε στα εγκαίνια του έργου διάνοιξης (όπως το χαρακτήριζε):
Ακολούθησαν τα τριομφάλε εγκαίνια του έργου (φωτογραφίες σχετικές) και φυσικά από τότε εντοπίσαμε την ίδια πινακίδα που υπήρχε και ξαναχρησιμοποιήθηκε και απαγόρευε την διέλευση οχημάτων, άρα απλά επέτρεπε (;) την διέλευση πεζών και ποδηλατών ΜΟΝΟ.
Και να που στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, της προσεχούς Τετάρτης 6 Ιουλίου καλεί το σώμα να επικυρώσει την εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής (ψήφοι 5 υπέρ - 1 λευκό) που ουσιαστικά αποκλείει την διέλευση της κυκλοφορίας οχηµάτων.
Μια άλλη παράμετρος της παλαιοκοματικού τύπου προβολής και απόσυρσης μιας πράξης που έγινε για λόγους αλισφερισιού και εξυπηρέτησης της διοίκησης προς τους στρατιωτικούς είναι και ο εύσχημος τρόπος που βρέθηκε για το κλείσιμο του δρόμου σε οχήματα.
Επειδή δεν θα μπορούσαν να επικαλεστούν αίτημα οποιουδήποτε που θα ζητούσε τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ χρησιμοποιήθηκε αίτημα του εργολάβου κατασκευής του πεζόδρομου, ο οποίος ζητά να γίνει η διοικητική παραλαβή του έργου η οποία µέχρι σήµερα δεν
έχει ολοκληρωθεί (γιατί άραγε ;;;) και ΠΑΚΕΤΟ ζητά τον "αποκλεισµό και την απαγόρευση κυκλοφορίας οχηµάτων προς αποφυγή ατυχηµάτων τονίζοντας ότι σε περίπτωση που δε γίνει δεκτό το αίτηµα θα αποκλειστεί ο πεζόδροµος θεωρούµενος ως εργοτάξιο".
Κάπως έτσι ρίχτηκαν τα 280 χιλιαρικάκια στον βρόντο. Κάπως έτσι αναμορφώθηκε η μπροστινή παράλια όψη των ΚΑΑΥ.
Άξιος ο μισθός της Διοίκησης κύριοι.
Περιμένουμε να μετρήσουμε τις θετικές ψήφους (κι από ποιους θα πέσουν) στη συνεδρίαση της Τετάρτης.
Η εισήγηση που έρχεται για ψήφιση στο ΔΣ από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής (ποιάς ποιότητας;, ποιάς ζωής;;):
Δεν πιστεύουμε να ξανάγινε EVER τέτοιο δούλεμα σε κατοίκους από διοίκηση δημοτικής αρχής ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο !!!
Θεωρούμε πως η διοίκηση Μαυρομάτη εδώ ξεπέρασε και τον ίδιο τον εαυτό της.
ΠΡΩΤΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ !!!!
ΕΥΓΕ !!!
Το ζήτημα μαθαίναμε πως το κρατούσαν στα συρτάρια, γιατί κανένας δεν δεχόταν να πάρει την ευθύνη της εισήγησής του στο δημοτικό συμβούλιο.
Αλλά πλέον η αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Πάττη Πασχαλίδου (αυτή που είχε εισηγηθεί το έργο) ανέλαβε να το φέρει για έγκριση αφού προηγουμένως το "πέρασε" από την επιτροπή "ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ" (τίτλος για γέλια προφανώς ...).
Στην διπλανή φωτο, περιχαρής με συναδέλφους της της διοίκησης κατά την τελετή των εγκανίων.
Προφανώς όλοι θυμάστε ....
Δεν πέρασε ούτε ενάμισυ μήνας από την αποφράδα ημέρα των εγκαινίων του μεγάλου έργου της "διάνοιξης" ή "διαπλάτυνσης" (και οι δύο όροι χρησιμοποιήθηκαν από την διοίκηση Μαυρομάτη) της παραλιακής οδού μπροστά από τα ΚΑΑΥ της Αγίας Τριάδας.
Τα εγκαίνια που γίνανε με ταρατατζούμ, στρατηγούς, μητροπολίτες, κορδέλες, ψαλίδια και τους αναγκαίους ασπασμούς. Αυτά όταν δόθηκε το "τεράστιο" έργο διάνοιξης της παραλιακής στο ύψος των ΚΑΑΥ για χρήση στους πολίτες.
Το γράφαμε και τότε πως δεν επρόκειτο για κανενός είδους διάνοιξη αλλά για μια αύξηση της υπεραξίας των οικημάτων των στρατιωτικών.
Μην ξεχνάμε πως στρώθηκε ο δρόμος των 170 μέτρων με 280.000 ευρώπουλα.
Εμείς, οι κάτοικοι τα πληρώσαμε .... Τώρα γιατί με αυτά τα λεφτά δεν επιλέχτηκε να κλείσουν μερικές από τις τρύπες που καταστρέφουν εμάς και τα αυτοκίνητά μας, γιατί δεν προτιμήθηκε να φταχτούν άλλοι δρόμοι που έχουν καταστραφεί από τις πλημμύρες των Σεπτέμβρη του '16 και παραμένουν άθλια μονοπάτια στυλ '50, αυτό αμφιβάλλουμε αν θα μπορέσει η λαλίστατη διοίκηση να μας το δικαιολογήσει ποτέ.
Πάμε παρακάτω....
Ας θυμηθούμε τι έλεγε ο κ. Μαυρομάτης μόλις τον Απρίλιο όταν μας καλούσε στα εγκαίνια του έργου διάνοιξης (όπως το χαρακτήριζε):
Ένα έργο που αποτελούσε χρόνιο αίτημα κατοίκων και επισκεπτών της τουριστικής ακτής του Δήμου Θερμαϊκού, επί πολλά έτη, πήρε σάρκα και οστά μόλις λίγες εβδομάδες πριν, χάρη στις άοκνες και συντονισμένες προσπάθειες της Δημοτικής μας Αρχής και συγκεκριμένα του Δημάρχου μας κ. Γιάννη Μαυρομάτη, ο οποίος το οραματίστηκε, το σχεδίασε και το πέτυχε συνεργαζόμενος με τον σημερινό Αρχηγό του Γ.Ε.Σ., υπό την ιδιότητά του ως Διοικητή του Γ΄ Σώματος Στρατού, Αντιστράτηγο κ. Αλκιβιάδη Στεφανή. Πρόκειται για το έργο της διάνοιξης και της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου μεταξύ Νέων Επιβατών και Αγίας Τριάδας, το οποίο ήταν μη προσβάσιμο λόγω της περίφραξης και των εγκαταστάσεων για την ψυχαγωγία αξιωματικών και υπαξιωματικών (Κ.Α.Α.Υ.), με αποτέλεσμα η Αγία Τριάδα να είχε αποκοπεί τελείως από την υπόλοιπη τουριστική ακτή του Δήμου. Έτσι η τουριστική ακτή, με τη διάνοιξη του παραλιακού μετώπου στο ύψος των Κ.Α.Α.Υ. και της πλαζ του Ε.Ο.Τ., δε θα είναι πια αποκομμένη από τις τουριστικές περιοχές των Ν. Επιβατών και της Περαίας, αφού με παρεμβάσεις αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού για την αξιοποίηση αυτής της τραυματισμένης περιοχής, έχουμε στόχο να ‘’τραγουδήσουμε’’ ξανά μαζί της, οργανωμένα και με υποδομές, που θα φέρουν πάλι, παρά την οικονομική κρίση, το άνοιγμα των καταστημάτων και των παραθεριστικών σπιτιών.
Ακολούθησαν τα τριομφάλε εγκαίνια του έργου (φωτογραφίες σχετικές) και φυσικά από τότε εντοπίσαμε την ίδια πινακίδα που υπήρχε και ξαναχρησιμοποιήθηκε και απαγόρευε την διέλευση οχημάτων, άρα απλά επέτρεπε (;) την διέλευση πεζών και ποδηλατών ΜΟΝΟ.
Και να που στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, της προσεχούς Τετάρτης 6 Ιουλίου καλεί το σώμα να επικυρώσει την εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής (ψήφοι 5 υπέρ - 1 λευκό) που ουσιαστικά αποκλείει την διέλευση της κυκλοφορίας οχηµάτων.
Μια άλλη παράμετρος της παλαιοκοματικού τύπου προβολής και απόσυρσης μιας πράξης που έγινε για λόγους αλισφερισιού και εξυπηρέτησης της διοίκησης προς τους στρατιωτικούς είναι και ο εύσχημος τρόπος που βρέθηκε για το κλείσιμο του δρόμου σε οχήματα.
Επειδή δεν θα μπορούσαν να επικαλεστούν αίτημα οποιουδήποτε που θα ζητούσε τον ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ χρησιμοποιήθηκε αίτημα του εργολάβου κατασκευής του πεζόδρομου, ο οποίος ζητά να γίνει η διοικητική παραλαβή του έργου η οποία µέχρι σήµερα δεν
έχει ολοκληρωθεί (γιατί άραγε ;;;) και ΠΑΚΕΤΟ ζητά τον "αποκλεισµό και την απαγόρευση κυκλοφορίας οχηµάτων προς αποφυγή ατυχηµάτων τονίζοντας ότι σε περίπτωση που δε γίνει δεκτό το αίτηµα θα αποκλειστεί ο πεζόδροµος θεωρούµενος ως εργοτάξιο".
Κάπως έτσι ρίχτηκαν τα 280 χιλιαρικάκια στον βρόντο. Κάπως έτσι αναμορφώθηκε η μπροστινή παράλια όψη των ΚΑΑΥ.
Άξιος ο μισθός της Διοίκησης κύριοι.
Περιμένουμε να μετρήσουμε τις θετικές ψήφους (κι από ποιους θα πέσουν) στη συνεδρίαση της Τετάρτης.
Η εισήγηση που έρχεται για ψήφιση στο ΔΣ από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής (ποιάς ποιότητας;, ποιάς ζωής;;):
Σχετικές αναρτήσεις του ακτιβιστή:
Ο Δήμος δεν έχει προχωρήσει στην διοικητική παραλαβή του "έργου" με το σκεπτικό, όπως το παρουσίασε η αρμόδια αντιδήμαρχος, να λειτουργήσει για κάποιο καιρό ώστε όποιες ατέλειες ή αστοχίες παρουσιαστούν να υποχρεωθεί ο εργολάβος να τις διορθώσει, πχ φωτιστικά κλπ. ("συνήθης πρακτική"; λέει). Άρα ο αποκλεισμός θα είναι προσωρινός (λέει). Για πόσο; (δεν λέει).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη, αφού το έργο δεν παραλαμβάνεται οριστικά, άρα θεωρείται ακόμη μη ολοκληρωμένο, ο εργολάβος φέρει την ευθύνη του χώρου (λέει ο εργολάβος τώρα). Ο οποίος φυσικά έχει κάθε λόγο να παραδώσει, να πληρωθεί τα υπόλοιπα, και να μην έχει πλέον καμιά ευθύνη για το χώρο. Οπότε πιέζει, (με το δίκιο του κι αυτός, λέει).
Τώρα γιατί βιαστήκαμε να κάνουμε εγκαίνια αφού ως διοίκηση θεωρούμε το έργο μη ολοκληρωμένο και δεν το παραλαμβάνουμε; άγνωστοι αι βουλαί του κυρίου; (δεν νομίζω). Τα συμπεράσματα δικά σας.
Τζίνας Θεόδωρος, μέλος της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής από την παράταξη της ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
Λάθος πληροφόρηση έχεις ακτιβιστή. Οι δικές μου πληροφορίες λένε πως θα περάσει ο "Μαργαρίτης" με τα άλογά του τις επόμενες μέρες από τον "δρόμο" και διασχίζοντας όλη την παραλία θα καταλήξουν ("Μαργαρίτης" και ζα) στην προεπιλεγμένη περιοχή για ροντέο του "ΚΑΠΠΑ". Μάλιστα θα δώσουν στα άλογα τα ειδικά χάπια "Συγκρακοπρ" για να συγκρατηθούν μην τύχει και λερώσουν με κοπριές το "έργο"...Φαντάζεστε έναν τέτοιο δρόμο-κόσμημα με κοπριές; Ωιμέ Θεοί του Ολύμπου....!
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν συμφωνω οτι ετσι παιρνουν υπεραξια οι κατοικιες των στρατιωτικων. κανενας σταρτιωτικος δεν εχει εκει ιδιωτικη κατοικια ουτε προκειτε να αποκτησει. ουτε οι στρατιωτικοι εχουν την δυναμη να σταματησουν κανενα δημοτικο εργο. αρκει φυσικα να θελει η δημοτικη αρχη να το υλοποιησει χωρις δικαιολογιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια κάθε έργο που ολοκληρώνεται , ο εργολάβος θέλει να το παραδώσει ,και ο δήμος να τρενάρει την παραλαβή μήπως και βγουν κακοτεχνίες. Ποτέ όμως ο εργολάβος δεν έχει απειλήσει με αποκλεισμό το έργο... Εαν συμβεί ατύχημα στον πεζόδρομο από αυτοκίνητο πριν ο δήμος παραλάβει το έργο ,υπεύθυνος θα είναι ο εργολάβος και σίγουρα δεν είναι βλάκας. Ο Μαυρομάτης επιχειρεί το ακατόρθωτο.Στους δικούς του είπε πως θα κάνει δρόμο που το βράδυ θα μεταμορφώνεται σε πεζόδρομο . Στους αξιωματικούς είπε πως θα τους φτιάξει Κερκυραϊκά καντούνια. Στους οικολόγους είπε πως θα φτιάξει πεζόδρομο που μόλις αντιλαμβάνεται αυτοκίνητο θα το καταπίνει. Στους μαγαζάτορες είπε πως ο δρόμος θα οδηγεί μέσα στα μαγαζιά τους.Στον στρατηγό είπε πως θα υπάρχει η προτομή του (του στρατηγού).Στον μητροπολίτη είπε πως αν έρθει στα εγκαίνια θα του παραχωρήσει το δημαρχείο. Στους συμβούλους της Αγ, Τριάδας δεν είπε τίποτα (δεν υπάρχει λόγος).Τι τελικά έφτιαξε ? Τίποτα απολύτως .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ "Μαργαρίτης" αγόρασε δυο άλογα, αλλά δεν μπορούσε ποτέ να θυμηθεί ποιο ήταν το καθένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας τοπικός σύμβουλος λοιπόν του σύστησε να κόψει την ουρά του ενός, ώστε να τα ξεχωρίζει. Όλα πηγαίνανε καλά, μέχρι που το άλλο άλογο με τη μακριά ουρά, έμπλεξε σε κάτι θάμνους και κόπηκε η ουρά του, που έγινε όπως και του άλλου αλόγου.
Τότε ο τοπικός σύμβουλος του σύστησε να κόψει το αυτί του ενός αλόγου και πάλι όλα πήγαιναν καλά, μέχρι που το άλλο άλογο έπιασε το αυτί του σε ένα συρματόπλεγμα και ο "Μαργαρίτης" μας τα έμπλεξε πάλι.
Πάλι ο ίδιος σύμβουλος του σύστησε να μετρήσει το ύψος των αλόγων.
Αυτό έκανε και βρήκε ότι το άσπρο άλογο ήταν 4 πόντους ψηλότερο από το μαύρο.
Ακτιβιστή, διασταύρωσε την υφέρπουσα πληροφορία, αν ο "Μαργαρίτης" θα δώσει παράσταση με τα άλογά του στον γνωστό και πολύπαθο "δρόμο" με τον τίτλο "MARGARITI΄S GREATEST HORSES SHOW "ON THE ROAD" ", στα πλαίσια παραστάσεων του τσίρκου που θα έρθει στην Περαία. Κάποιοι τοπικοί σύμβουλοι λέγεται πως ενέκριναν το σώου για τουριστικούς λόγους. Αληθεύει;
ΑπάντησηΔιαγραφή