Σοβαρά παράπονα και έντονες διαμαρτυρίες εξέφρασαν προς τον "ακτιβιστή" συνδημότες μας μετά από την λήψη των τελευταίων λογαριασμών της ύδρευσης.
Το παράξενο είναι πως αφορούν περίοδο κατανάλωσης ενός χρόνου πίσω. Συγκεκριμένα ο λογαριασμός που δημοσιεύουμε, παρόμοιος με άλλους, αναφέρεται σε περίοδο κατανάλωσης από 1/5/17 έως 31/8/17.
Καταναλωτές διαμαρτύρονται θέτοντας το εύλογο ερώτημα "πως μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη για την χρέωση αφού αναφέρονται σε παρελθόντα χρόνο" ;
Εκτός τούτου θεωρείται πως είναι υπερβολικά "φουσκωμένοι" οι λογαριασμοί, αφού με μια απλή αναγωγή φαίνεται ετήσιο κόστος γύρω στα 400 €.
Να σημειωθεί πως το ύψος αντίστοιχων περασμένων τετραμηνιών δεν ξεπερνούσε τις 80 με 90 € συμπεριλαμβανομένης της αποχέτευσης.
Στον λογαριασμό που δημοσιεύουμε υπάρχει άρνηση αποδοχής του οφειλόμενου ανεξόφλητου λογαριασμού, αφού όπως ισχυρίζεται ο καταναλωτής δεν υπήρξε καμία οφειλή.
Όπως γίνεται αντιληπτό υπάρχει μια αντίδραση προς την ΔΕΥΑΘ που πιστεύουμε πως θα επιταθεί τις επόμενες μέρες. Μάλιστα υπάρχει καταγγελία από καταναλωτές πως στην εταιρία ύδρευσης Θερμαϊκού δεν απαντούν ούτε σε τηλεφωνήματα δημοτών-καταναλωτών.
Εμείς καλούμε τους υπεύθυνους να πάρουν θέση αλλά και τους καταναλωτές να αναφέρουν ανάλογες περιπτώσεις.
Το παράξενο είναι πως αφορούν περίοδο κατανάλωσης ενός χρόνου πίσω. Συγκεκριμένα ο λογαριασμός που δημοσιεύουμε, παρόμοιος με άλλους, αναφέρεται σε περίοδο κατανάλωσης από 1/5/17 έως 31/8/17.
Καταναλωτές διαμαρτύρονται θέτοντας το εύλογο ερώτημα "πως μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη για την χρέωση αφού αναφέρονται σε παρελθόντα χρόνο" ;
Εκτός τούτου θεωρείται πως είναι υπερβολικά "φουσκωμένοι" οι λογαριασμοί, αφού με μια απλή αναγωγή φαίνεται ετήσιο κόστος γύρω στα 400 €.
Να σημειωθεί πως το ύψος αντίστοιχων περασμένων τετραμηνιών δεν ξεπερνούσε τις 80 με 90 € συμπεριλαμβανομένης της αποχέτευσης.
Στον λογαριασμό που δημοσιεύουμε υπάρχει άρνηση αποδοχής του οφειλόμενου ανεξόφλητου λογαριασμού, αφού όπως ισχυρίζεται ο καταναλωτής δεν υπήρξε καμία οφειλή.
Όπως γίνεται αντιληπτό υπάρχει μια αντίδραση προς την ΔΕΥΑΘ που πιστεύουμε πως θα επιταθεί τις επόμενες μέρες. Μάλιστα υπάρχει καταγγελία από καταναλωτές πως στην εταιρία ύδρευσης Θερμαϊκού δεν απαντούν ούτε σε τηλεφωνήματα δημοτών-καταναλωτών.
Εμείς καλούμε τους υπεύθυνους να πάρουν θέση αλλά και τους καταναλωτές να αναφέρουν ανάλογες περιπτώσεις.
Δεν καταλαβαίνω γιατί στηρίζετε τις απόψεις αυτών των καταναλωτών-κακοπληρωτών,οι οποίοι πάντα στη ζωή τους όλα τα βλέπουν " στραβά ". Τα πράγματα είναι απλά. Ο λογαριασμός περιλαμβάνει 2 4/μηνα και το πρώτο τετράμηνο παρουσιάζεται ως απλήρωτο,και είναι απλήρωτο,που είναι το λάθος της υπόθεσης. Αν είναι να τους κατηγορήσουμε, είναι μόνο ότι μας ζητούν να τους πληρώνουμε ανά 8/μηνο. Λαϊκίζετε αγαπητέ μου.
ΑπάντησηΔιαγραφή