400.000 € θα ξοδέψουν για να διαφημίσουν το ΜΕΤΡΟ,
άσχετα αν ακόμα είναι εκτός λειτουργίας ....
Προφανώς πρόκειται για ένα ακόμα προεκλογικό παιχνίδι των Συριζαίων, που μοιράζουν λεφτά προκειμένου να αποκτήσουν ακόμα μεγαλύτερη εύνοια από τους λήπτες της διαφημιστικής δαπάνης. Είναι η συνέχεια του σουρεάλ επικοινωνιακού επιτελείου, μετά το θέατρο των εγκαινίων που έγιναν με την παρουσία του Τσίπρα
Όπως πληροφορούμαστε, σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ. που εγκρίθηκε στις 23/1/2019 «Δαπάνη επικοινωνιακής προβολής και παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού για το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης ύψους 400.000 ευρώ για το 2019» και η έγκριση της δαπάνης που αναρτήθηκε στο Διαύγεια, το ποσό αυτό θα κατατμηθεί ως εξής:
– 150.000 ευρώ σε τηλεοπτικούς σταθμούς, με το 30% του ποσού να διατίθεται σε περιφερειακούς σταθμούς (45.000 ευρώ)
– 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, με το 30% του ποσού να διατίθεται σε περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς (9.000 ευρώ)
– 110.000 ευρώ στον έντυπο τύπο, με το 30% του ποσού να διατίθεται στον περιφερειακό τύπο (33.000 ευρώ)
– 110.000 ευρώ για την κατασκευή νέας ιστοσελίδας, την προβολή του έργου στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.