Γιατί τί παραπάνω έχουν τα beggels της Ν. Υόρκης από το Θεσσαλονικιώτικο κουλούρι μας ;;; Ή και εντελώς αντικειμενικά τ'ι πραπάνω έχει η ΝΥ από την Σαλονίκη μας;
Έχω κουλούρι, thess φωτογραφία;
Μπορεί ο φετινός ανοιξιάτικος κύκλος του Thessbrunch να έκλεισε, αλλά οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν ποτέ.
Ο πιο Θεσσαλονικιώτικος διαγωνισμός φωτογραφίας επιστρέφει και αυτό το καλοκαίρι. Ο διαγωνισμός με το hashtag #koulouriofthemonth απευθύνεται ξανά στο ευρύ κοινό όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά ολόκληρης της Ελλάδας και του εξωτερικού, επιλέγοντας ένα από τα δημοφιλή προϊόντα της πόλης, το πασίγνωστο κουλούρι Θεσσαλονίκης.
Η διαδικασία είναι απλή: Το κοινό θα μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες, χρησιμοποιώντας το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα αγαπημένα του σημεία, όπως πρόσωπα, κτίρια, πιάτα, τοπία ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Έπειτα, ανεβάζει την φωτογραφία του στα social media κάνοντας tag @thessbrunch και hashtag #koulouriofthemonth.
Έπαθλο: Με ένα «κλικ» φύγαμε thess! Η πιο καλοκαιρινή φωτογραφία κουλουριού θα κερδίσει δύο διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο πέντε ή τεσσάρων αστέρων της Θεσσαλονίκης.
Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί στις 31 Αυγούστου και ώρα 23:59 και ο νικητής θα ανακοινωθεί από τα social media accounts του thessbrunch.
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι προηγούμενοι διαγωνισμοί σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, καθώς δεχτήκαμε φωτογραφίες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού όπως την Αγγλία, την Γαλλία, την Ολλανδία, την Σουηδία, την Τουρκία ενώ η φήμη του διαγωνισμού έφτασε μέχρι την Αμερική, τον Καναδά, αλλά και την Αυστραλία.
Να ένα πολύ όμορφος και έξυπνος διαγωνισμός που ξεκίνησε στην πόλλλη μας😏 με σκοπό την προβολή της πόλης αλλά και του brunch σύμβολό της.
Και γιατί όχι αφού γουστάρουμε το σαλονικιώτικο κουλούρι μας:
Έχω κουλούρι, thess φωτογραφία;
Μπορεί ο φετινός ανοιξιάτικος κύκλος του Thessbrunch να έκλεισε, αλλά οι εκπλήξεις δεν τελειώνουν ποτέ.
Ο πιο Θεσσαλονικιώτικος διαγωνισμός φωτογραφίας επιστρέφει και αυτό το καλοκαίρι. Ο διαγωνισμός με το hashtag #koulouriofthemonth απευθύνεται ξανά στο ευρύ κοινό όχι μόνο της Θεσσαλονίκης, αλλά ολόκληρης της Ελλάδας και του εξωτερικού, επιλέγοντας ένα από τα δημοφιλή προϊόντα της πόλης, το πασίγνωστο κουλούρι Θεσσαλονίκης.
Η διαδικασία είναι απλή: Το κοινό θα μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες, χρησιμοποιώντας το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα αγαπημένα του σημεία, όπως πρόσωπα, κτίρια, πιάτα, τοπία ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Έπειτα, ανεβάζει την φωτογραφία του στα social media κάνοντας tag @thessbrunch και hashtag #koulouriofthemonth.
Έπαθλο: Με ένα «κλικ» φύγαμε thess! Η πιο καλοκαιρινή φωτογραφία κουλουριού θα κερδίσει δύο διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο πέντε ή τεσσάρων αστέρων της Θεσσαλονίκης.
Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί στις 31 Αυγούστου και ώρα 23:59 και ο νικητής θα ανακοινωθεί από τα social media accounts του thessbrunch.
Αξίζει να αναφερθεί ότι οι προηγούμενοι διαγωνισμοί σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, καθώς δεχτήκαμε φωτογραφίες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού όπως την Αγγλία, την Γαλλία, την Ολλανδία, την Σουηδία, την Τουρκία ενώ η φήμη του διαγωνισμού έφτασε μέχρι την Αμερική, τον Καναδά, αλλά και την Αυστραλία.
Καλή επιτυχία!
thessbrunch links:
·
E-mail
– thessbrunch@tha.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.