26 γραμμές που σήμερα εκτελούν τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ πρόκειται να εκχωρηθούν στα ΚΤΕΛ το επόμενο διάστημα.
Το σχέδιο που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός το Σάββατο είναι υπό συζήτηση και αφορά σχεδόν το σύνολο των γραμμών, εκτός του μητροπολιτικού κέντρου της Θεσσαλονίκης.
Στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και στην εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς μίλησαν για τα επόμενα βήματα ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Στέφανος Τσώλης και ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Δ. Τσερμενίδης.
Σύμφωνα με τον κ. Τσώλη εφόσον οι διαβουλεύσεις ολοκληρωθούν η σύμβαση θα υπογραφεί στις αρχές Οκτωβρίου, και στην συνέχεια θα χρειαστεί περίπου 1,5 μήνας για την προμήθεια και την προετοιμασία των νέων λεωφορείων.
Για να ανταποκριθούν τα ΚΤΕΛ θα προμηθευτούν μέσω leasing 120 λεωφορεία, ενώ θα πρέπει να γίνουν και προσλήψεις 300 νέων οδηγών.
Η τιμή του εισιτηρίου θα παραμείνει η ίδια. Σύμφωνα με τον κ. Τσώλη πρόκειται για συμφωνία συμφέρουσα, δεδομένου ότι η χιλιομετρική αποζημίωση που θα παίρνει το ΚΤΛΕ για κάθε χιλιόμετρο είναι στο 1,5 ευρώ όταν στον ΟΑΣΘ το αντίστοιχο κόστος ανέρχεται στα 3,5 ευρώ.
Κατά τον κ. Τσώλη υπάρχει το θετικό προηγούμενο των 6 γραμμών που ανατέθηκαν στα ΚΤΕΛ από τον ΟΑΣΘ επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Από την πλευρά του οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ διά του προέδρου τους κ. Δημήτρη Τσερμενίδη καταγγέλλουν διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.
Θα μπορούσαν να δώσουν χρήματα για την επισκευή του υφιστάμενου στόλου του ΟΑΣΘ, σημείωσε ο κ. Τσερμενίδης.
Ποιες γραμμές θα ανατεθούν στα ΚΤΕΛ εφόσον πέσουν οι υπογραφές της συμφωνίας
Σ.Σ. –Λαχαναγορά, Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομία, Σ.Σ.-Καλοχώρι, Κοιμητήρια-Ελευθέριο (Τοπικό), Σίνδος- Σ.Σ., Σίνδος τοπικό δρομολόγιο, Σ.Σ-Ιωνία, Σταυρούπολη(γραμμή 55), Ωραιόκαστρο (γραμμή 56), Ν. Σ.Σ. –Ωραιόκαστρο, Τοπικό Πεύκα, Οικσμός 751 Πανόραμα, Οικισμός Μακεδονία Πανόραμα, Χορτιάτης – Διασταύρωση Χορτιάτη, Χαριλάου-Θέρμη, ΙΚΕΑ –Τριάδι, ΙΚΕΑ-Επανωμή, ΙΚΕΑ-Αγγελοχώρι, Ν. Μηχανιώνα-Επανωμή, ΙΚΕΑ- Αεροδρόμιο, Θεσσαλονίκη-Μάλγαρα, Θεσσαλονίκη-Κουφάλια, Λαγκαδας-Θεσσαλονίκη (φτάνει ως τα πανεπιστήμια), Θεσσαλονίκη-Μελισσοχώρι, Θεσσαλονίκη- Βασιλικά, Θεσσαλονίκη-Μεσημέρι.
πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Το σχέδιο που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός το Σάββατο είναι υπό συζήτηση και αφορά σχεδόν το σύνολο των γραμμών, εκτός του μητροπολιτικού κέντρου της Θεσσαλονίκης.
Στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και στην εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς μίλησαν για τα επόμενα βήματα ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Στέφανος Τσώλης και ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Δ. Τσερμενίδης.
Σύμφωνα με τον κ. Τσώλη εφόσον οι διαβουλεύσεις ολοκληρωθούν η σύμβαση θα υπογραφεί στις αρχές Οκτωβρίου, και στην συνέχεια θα χρειαστεί περίπου 1,5 μήνας για την προμήθεια και την προετοιμασία των νέων λεωφορείων.
Για να ανταποκριθούν τα ΚΤΕΛ θα προμηθευτούν μέσω leasing 120 λεωφορεία, ενώ θα πρέπει να γίνουν και προσλήψεις 300 νέων οδηγών.
Η τιμή του εισιτηρίου θα παραμείνει η ίδια. Σύμφωνα με τον κ. Τσώλη πρόκειται για συμφωνία συμφέρουσα, δεδομένου ότι η χιλιομετρική αποζημίωση που θα παίρνει το ΚΤΛΕ για κάθε χιλιόμετρο είναι στο 1,5 ευρώ όταν στον ΟΑΣΘ το αντίστοιχο κόστος ανέρχεται στα 3,5 ευρώ.
Κατά τον κ. Τσώλη υπάρχει το θετικό προηγούμενο των 6 γραμμών που ανατέθηκαν στα ΚΤΕΛ από τον ΟΑΣΘ επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Από την πλευρά του οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ διά του προέδρου τους κ. Δημήτρη Τσερμενίδη καταγγέλλουν διάλυση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.
Θα μπορούσαν να δώσουν χρήματα για την επισκευή του υφιστάμενου στόλου του ΟΑΣΘ, σημείωσε ο κ. Τσερμενίδης.
Ποιες γραμμές θα ανατεθούν στα ΚΤΕΛ εφόσον πέσουν οι υπογραφές της συμφωνίας
Σ.Σ. –Λαχαναγορά, Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομία, Σ.Σ.-Καλοχώρι, Κοιμητήρια-Ελευθέριο (Τοπικό), Σίνδος- Σ.Σ., Σίνδος τοπικό δρομολόγιο, Σ.Σ-Ιωνία, Σταυρούπολη(γραμμή 55), Ωραιόκαστρο (γραμμή 56), Ν. Σ.Σ. –Ωραιόκαστρο, Τοπικό Πεύκα, Οικσμός 751 Πανόραμα, Οικισμός Μακεδονία Πανόραμα, Χορτιάτης – Διασταύρωση Χορτιάτη, Χαριλάου-Θέρμη, ΙΚΕΑ –Τριάδι, ΙΚΕΑ-Επανωμή, ΙΚΕΑ-Αγγελοχώρι, Ν. Μηχανιώνα-Επανωμή, ΙΚΕΑ- Αεροδρόμιο, Θεσσαλονίκη-Μάλγαρα, Θεσσαλονίκη-Κουφάλια, Λαγκαδας-Θεσσαλονίκη (φτάνει ως τα πανεπιστήμια), Θεσσαλονίκη-Μελισσοχώρι, Θεσσαλονίκη- Βασιλικά, Θεσσαλονίκη-Μεσημέρι.
πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.