Όπως έχω ξαναγράψει, η πανδημία ήταν μια πολύ καλή αφορμή για να κρύψουν τα συστήματα εξουσίας τις ευθύνες τους, μεταθέτοντας τες στον φασισμό μιας συνδυαστικής ατομικής και συλλογικής ευθύνης των πληθυσμών. Σε αυτήν την επιτυχημένη επιχείρηση μετάθεσης ευθυνών, οι ελίτ ξεπέρασαν κατά πολύ τα όρια της γελοιότητας.
Η ιστορία της πανδημίας, παρότι πρόσφατη, είναι γεμάτη αντιφάσεις, δεισιδαιμονίες και θυμίζει την Ευρώπη όπως ήταν πριν τα χρόνια του Βασιλιά Αρθρούρου, με τα συμβούλια μάγων και αστρολόγων να διαπρέπουν.
Ας ξεκινήσουμε με την Κίνα. Η επίσημη αφήγηση θέλει τον πρώτο ασθενή τον Δεκέμβριο αν και υπάρχουν μελέτες που δείχνουν τον Νοέμβρη.
Οι τοπικές αρχές θάψαν το θέμα αρχικά και έπειτα το κόμμα έθαψε την Γιουχάν σε καραντίνα, πιθανώς χρησιμοποιώντας την ως βιτρίνα ενώ εικάζω ότι έκρυψαν κάτω από το χαλάκι άλλες εστίες εντός της χώρας.
Αργότερα, αμερικάνοι και κινέζοι θα αλληλοκατηγορηθούν για το ποιος έφερε τι σε ποιον και πότε. Μύλος.
Τον Ιανουάριο, ο διεφθαρμένος μέχρι το μεδούλι ΠΟΥ με επικεφαλή που αυτή την φορά βρίσκεται στην κινέζικη σφαίρα επιρροής, μας διαβεβαιώνει ότι ο ιός δεν μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο, κάτι που θα επαναλάβει και ο δικός μας Τσιόδρας.
Τα παιδιά γίνονται ακορντεόν. Αρχικά είναι επιδημιολογικές βόμβες και υπερδιασπορείς, τώρα κολλάν τρεις φορές λιγότερο και μεταδίδουν ακόμη λιγότερο. Για αύριο βλέπουμε.
Γίνεται όργιο χρήσης φαρμάκων με αντικρουόμενες μελέτες ενώ η κάθε ειδικότητα σπεύδει να κολλήσει κι από ένα σύμπτωμα της στον ιό, μετατρέποντας τον σε ιό σάντουιτς Γκοτζίλα με Κινγκ Κονγκ με ολίγον από τρανσφόρμερς, κάνοντας την διαφοροδιάγνωση π@τάνα.
Διασωληνώσεις γίνονταν για ψύλλου πήδημα όπου και όποτε ήταν αυτό εφικτό και σήμερα τα πρωτόκολλα της οφείλουν να αλλάξουν.
Βάλαν τον κόσμο να χειροκροτά τον εγκλεισμό του και την οικονομική του καταστροφή.
Το κομμάτι του κόσμου που πρόθυμα μπήκε στην καραντίνα επειδή το είπε η κυβέρνηση, τώρα πρόθυμα βγαίνει, επειδή το είπε η κυβέρνηση, χωρίς να απαιτεί κανένα επιστημονικό πειστήριο για το ότι έχει αλλάξει σημαντικά η επιδημιολογική εικόνα από όταν μπήκαμε στην καραντίνα και χωρίς να του έρχεται στο μυαλό η φράση μια τρύπα στο νερό.
Οι ήρωες μας οι επιστήμονες, καταλάβαιναν την αναγκαιότητα τεστ αλλά δεν κάναν στον γενικό πληθυσμό κι όταν ο Ιωαννίδης τελικά έκανε, πέσαν να τον φάνε (γιατί τους χάλασε το θανατικό;)
Στην Ελλάδα, ελάχιστα γίναν για να προετοιμαστούμε για το επόμενο κύμα, ενώ δεκάδες εκατομμύρια πεταχτήκαν σε κανάλια και κατάρτιση τύπου σκόιλ ελικικού σε προγράμματα ΚΕΚ, τα οποία τα τερματίσαν άρον άρον μετά από το σάλο της γελοιότητας τους.
Τα σχολεία ήταν από τα πρώτα που κλείσαν αλλά τώρα είναι από τα πρώτα που πρέπει να ανοίξουν. Μαζί με τα κομμωτήρια.
Κόσμος καταριόταν την ανοσία αγέλης και προσευχόταν στον θεό των εμβολίων να σπεύσει να γίνει υποχρεωτικός, αλλά όταν ο ίδιος ο Τσιόδρας στην επίσημη ενημέρωση του ΕΟΔΥ προ βδομάδας είπε ότι σταδιακά, όλοι θα εκτεθούμε στον ιό, ότι οι καραντίνες δεν γίνεται να κρατήσουν μέχρι να βρεθεί εμβόλιο κι ότι δεν ξέρουμε αν αυτό θα είναι αποτελεσματικό, λίγοι ήταν αυτοί που ένιωσαν μ@λ@κες.
Οι μάσκες μέχρι κάποια Πέμπτη ήταν επικίδυνες και την ερχόμενη Δευτέρα γίναν υποχρεωτικές, η θνησιμότητα από 3,6% έγινε προ μηνός 0,66% και φαντάζομαι ότι θα πέσει 0,1% όταν έρθουν τα τεστ αντισωμάτων και εδώ.
Αξιωματούχοι συγχρωτίζονται ζωντανά με πληθυσμούς, όποτε το κρίνουν αυτοί σκόπιμο και οι βουλευτές δεν φοράν ακόμη μάσκες στο Κοινοβούλιο. Άλλωστε, τώρα που μας σώσαν –ξανά- και ξανά μανά κάναν πράγματα για το καλό μας, στις πλάτες μας, δεν χρειάζεται πλέον να αναρωτιούνται με τι πρόσωπο θα βγούν στην κοινωνία.
Οι παραλιακές και οι παραλίες έκλεισαν, μειώνοντας τα διαθέσιμα τετραγωνικά για άθληση και έξοδο.
Και τώρα, έρχεται απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 12, βοηθώντας ακόμη περισσότερο τον συγχρωτισμό, καθώς είναι γνωστό ότι ο κορονοϊός κολλάει από τα βαμπίρ.
Ότι του φανεί του λωλωστεφανή.
Όλες οι τούρτες δεν έχουν κερασάκι, μα το κερασάκι στην τούρτα που μας σερβίρουν ήρθε στις 30 Απριλίου. Εκεί που μας είχαν μάθει πως όποιος φεύγει στην επαρχία είναι επικίνδυνος και θα κολλήσει τους πάντες, αίφνης το τροπάρι του εθνικού μας ψάλτη αλλάζει:
«Δεν στέλνουμε τους ανθρώπους στα χωριά για να κολλήσουν τον ιό. Μακάρι να μπορέσουν να πάνε στα χωριά για να μην κινδυνεύουν τόσο από την κυκλοφορία του ιού στα μεγάλα αστικά κέντρα, τα οποία λειτούργησαν κατά κάποιο τρόπο και σαν επίκεντρα της επιδημίας στη χώρα μας. Αυτή ήταν η στρατηγική. Δεν νομίζω ότι θα τα καταφέρουν όλοι, αλλά όσοι τα καταφέρουν και επιλέξουν να ζήσουν το καλοκαιρινό διάστημα στο χωριό, σε συνθήκες πολύ καλύτερες, μεγαλύτερης ευκαιρίας για έξοδο στην ύπαιθρο, για αραίωση, όχι για συνωστισμό στο καφενείο, προς Θεού. Δεν πάνε στο χωριό για να κολλήσουν, πάνε στο χωριό για να μην κολλήσουν τον ιό. Φυσικά και πρέπει να υπάρχει επάρκεια στο σύστημα υγείας στη Περιφέρεια και αυτό είναι από τις πρώτες μας προτεραιότητες» είπε ο καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας, αφήνοντας μας με το στόμα ανοιχτό.
Ο καθηγητής τόνισε ότι ούτε εμείς όταν φύγουμε από τα αστικά κέντρα θα πάμε στο χωριό για να κολλήσουμε τους ηλικιωμένους. «Οι διακοπές όταν γίνουν, θα πρέπει να γίνουν με βασικό γνώμονα την προστασία των ηλικιωμένων. Να μην σας πω ότι όταν πάμε εμείς εκεί, αυτοί θα πρέπει να έρθουν εδώ»
Ένας αλλοπρόσαλλος άτακτος δακτύλιος έχει επιβληθεί στα πάντα. Ούτε καν τις μονές μέρες έτσι και τις ζυγές αλλιώς, αλλά έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα. Ότι του κατέβει του αξιωματούχου. Γιούχου.
Σίγουρα, πολλά περισσότερα μπορούν να προστεθούν στην ανθολογία της γελοιότητας.
Η Ελλάδα ήθελε να γίνει Δύση και η Πανδημία αποδεικνύει πως η Δύση έχει γίνει Ελλάδα ενώ και οι δυό τους κοιτάζουν με θαυμασμό προς το κινέζικο μοντέλο.
Από όλους τους τύπους δικτατόρων, ο πιο επικίνδυνος είναι ο γελοίος γιατί αυτός θα επιδείξει ακόμη περισσότερο πυγμή για να κρύψει την γελοιότητά του.
Η πανδημία απέδειξε πως η πολυθρύλητη Δύση σας βαδίζει ολοταχώς προς τα κει, αν δεν βρίσκεται ήδη.
Αν αυτό είναι επιστήμη και απάντηση σε πανδημία, εγώ είμαι ο Στήβεν Χώκινς που έχει κατακτήσει και τίτλο στο NBA.
Ο Ιωαννίδης μίλησε για επιδημιολογικό φιάσκο και έχει απόλυτο δίκιο. Εγώ θα προσέθετα και τα κουλουβάχατα της ιστορίας.
πηγή
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.