Είναι το τέταρτο στη σειρά επεισόδιο παράνοιας, εξ αιτίας των συνεπειών των μνημονίων και της υποτέλειας της χώρας στους Γερμανούς.
Δεν φτάνει που απέκτησε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας με δανεισμό από τράπεζες συμπεριλαμβανομένης και της Ελληνικής ALPHA bank.
Δεν φτάνει που απαίτησε αποζημιώσεις 74 εκατ. από το Δημόσιο, γιατί παρέλαβαν τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια σε χειρότερη κατάσταση από εκείνη στην οποία βρίσκονταν το 2014,όταν κατέστη ανάδοχος, ισχυριζόμενη πως ξόδεψε τα χρήματα για την αποκατάσταση και βελτίωση των τουαλετών των αεροδρομίων και της καταβλήθηκε τελικά αποζημίωση 27 εκατ. ευρώ.
Δεν φτάνει που με τελευταία Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (1/5/20) η Fraport Greece εξασφάλισε εξάμηνη παράταση των οφειλών της προς το ΤΑΙΠΕΔ.
«Οι χρηματικές οφειλές των παραχωρησιούχων, βάσει συμβάσεων παραχώρησης διαχείρισης αερολιμένων, προς το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), οι οποίες είναι ληξιπρόθεσμες και απαιτητές εντός του έτους 2020, εξοφλούνται έως έξι (6) μήνες μετά την επέλευση του ληξιπροθέσμου και απαιτητού», αναφέρει το άρθρο 6 της ΠΝΠ.
Το αίτημα αναστολής αυτής και σειράς άλλων υποχρεώσεων προς το Δημόσιο η Fraport το είχε διατυπώσει με έξι επιστολές προς τα συναρμόδια υπουργεία και το ΤΑΙΠΕΔ στα μέσα του Απριλίου και η κυβέρνηση ανταποκρίθηκε ταχύτατα, όπως φαίνεται, αλλά και επιλεκτικά. Διότι η ρύθμιση και η διατύπωση της ΠΝΠ αφορά μόνο τη Fraport, ως διαχειριστή αεροδρομίων, αλλά όχι και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ο οποίος είχε διατυπώσει ανάλογο αίτημα λόγω του ουσιαστικού εκμηδενισμού της αεροπορικής κίνησης.
Να που τώρα επικαλείται απώλειες κύκλου εργασιών της τάξεως των 175 εκατομμυρίων μόνον κατά το πρώτο εξάμηνο και ενδεχομένως άνω των 200 εκατ. στο επτάμηνο. Και όπως προκύπτει από όρους της σύμβασης παραχώρησης που υπέγραψε με το ελληνικό κράτος, η Fraport Greece μπορεί να τα διεκδικήσει.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Το αίτημα αναστολής αυτής και σειράς άλλων υποχρεώσεων προς το Δημόσιο η Fraport το είχε διατυπώσει με έξι επιστολές προς τα συναρμόδια υπουργεία και το ΤΑΙΠΕΔ στα μέσα του Απριλίου και η κυβέρνηση ανταποκρίθηκε ταχύτατα, όπως φαίνεται, αλλά και επιλεκτικά. Διότι η ρύθμιση και η διατύπωση της ΠΝΠ αφορά μόνο τη Fraport, ως διαχειριστή αεροδρομίων, αλλά όχι και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ο οποίος είχε διατυπώσει ανάλογο αίτημα λόγω του ουσιαστικού εκμηδενισμού της αεροπορικής κίνησης.
Να που τώρα επικαλείται απώλειες κύκλου εργασιών της τάξεως των 175 εκατομμυρίων μόνον κατά το πρώτο εξάμηνο και ενδεχομένως άνω των 200 εκατ. στο επτάμηνο. Και όπως προκύπτει από όρους της σύμβασης παραχώρησης που υπέγραψε με το ελληνικό κράτος, η Fraport Greece μπορεί να τα διεκδικήσει.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.