Ρωτήθηκα πρόσφατα από νεαρό ενήλικα γιατί και σε ποιον πληρώνουμε τα διόδια και απάντησα πως οι εταιρείες που κατασκεύασαν τους αυτοκινητοδρόμους, βάσει συμβάσεων που έχουν συνάψει με το ελληνικό κράτος καρπούνται ως ανταπόδοση τα έσοδα των διοδίων.
Είχαμε μια διαφωνία για το κατά πόσο είναι δίκαιο κάτι τέτοιο, αλλά μετά ξέφυγε η συζήτηση σε άλλο θέμα χωρίς να προλάβω να προσθέσω τον προβληματισμό μου για τον τρόπο που υπογράφονται οι συμβάσεις, ποιον κατοχυρώνουν και ποιος τελικά πληρώνει τον βαρκάρη....
Να που μερικές μέρες μετά διαβάζω (στον Ημεροδρόμο) πως σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, η εταιρεία Μορέας (η εταιρεία που ανέλαβε τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη) λαμβάνει ΛΟΓΩ ΜΕΙΩΜΕΝΩΝ ΕΣΟΔΩΝ, επιδότηση 17.050.681 ευρώ, που προβλέπονται από την σύμβαση της εταιρείας από τη σύμβαση του 2015 και την Πρόσθετη Επιδότηση λειτουργίας που περιλαμβάνει.
Σημειώνεται πως από την υπογραφή της σύμβασης από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ μέχρι και σήμερα, για μειωμένα έσοδα, το κράτος έχει καταβάλει στην εταιρεία για μειωμένα έσοδα- συνολικά ποσά που φτάνουν τα 108.418.719,71 ευρώ. Κατά τη συμφωνία, η Πρόσθετη Επιδότηση Λειτουργίας δύναται να φτάσει έως τα 330 εκατ. ευρώ.
Και φυσικά είμαι σίγουρος πως την ίδια διεκδίκηση, λόγω μειωμένων εσόδων, προβάλλουν και ικανοποιούνται από το στοργικό προς αυτές ελληνικό κράτος και οι άλλες κατασκευαστικές των αυτοκινητοδρόμων εταιρείες, όπως και η FRAPORT που πήρε κοψοχρονιά τα περισσότερα ελληνικά αεροδρόμια.
Έπειτα αναρωτιώμαστε που πάνε τα λεφτά ...... ή ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ.
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.