Ξεκινάει από το Σεπτέμβριο το κόνσεπτ του Υδάτινου Πεδίου στο Κάνιστρο και αναμένεται η πρώτη προσθαλάσσωση υδροπλάνου να γίνει στο Κάνιστρο της Κασσάνδρας, στην Χαλκιδική.
Όπως δήλωσε σχετικά ο Πρόεδρος της εταιρείας «Ελληνικά Υδατοδρόμια» κ.Γκόβας, που επιλέχθηκε ως ανάδοχος για το πρότζεκτ του Υδάτινου Πεδίου, δημιουργείται «μία πρωτοποριακή πύλη εισόδου με πτητικό μέσο σε μία περιοχή, όπως είναι η Κασσάνδρα Χαλκιδικής, που δεν έχει αεροδρόμιο».
Το φθινόπωρο αναμένεται να πραγματοποιηθεί πιλοτικό πρόγραμμα και να γίνει η πρώτη πτήση με υδροπλάνο.
Έτσι θα μπορεί ένα γκρουπ τουριστών, που θα έρχεται στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, να επιβιβάζεται ακολούθως σε ένα υδροπλάνο αμφίβιο (με τροχούς που μπαίνουν μέσα στους πλωτήρες και κατεβαίνουν δίνοντας τη δυνατότητα προσγείωσης σε χερσαίο αεροδρόμιο). Το αμφίβιο σκάφος θα απογειώνεται από το αεροδρόμιο και θα προσθαλασσώνεται στο Υδάτινο Πεδίο στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής σε μία πτήση διάρκειας 20 λεπτών.
«Τα Υδάτινα Πεδία είναι μία πολύ απλή μορφή Υδατοδρομίων, δεν χρειάζονται αδειοδότηση, δεν χρειάζεται να έχουν υποδομές στο χερσαίο τους κομμάτι, οικίσκους για το check-in των επιβατών, ούτε ό,τι άλλο απαιτείται σε ένα αδειοδοτημένο Υδατοδρόμιο» εξήγησε ο πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια», η οποία εξειδικεύεται στην μελέτη, κατασκευή, αδειοδότηση και λειτουργία Υδατοδρομίων.
Σχεδιασμός για Δίκτυο 100 Υδατοδρομίων
Η νομοθεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τα Υδατοδρόμια και τα Υδάτινα Πεδία ψηφίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020.
«Η ιστορία των Υδατοδρομίων έχει μία χρονική πορεία, έχει βελτιωθεί ο νόμος αρκετές φορές, από το 2013 μέχρι τώρα που έχει φτάσει σε ένα επίπεδο να είναι αρκετά λειτουργικός. Αυτό μας καθιστά αισιόδοξους ότι σύντομα και εφ΄ όσον λήξει ο συναγερμός με την πανδημία, να μπορέσουν να έρθουν τα υδροπλάνα και να συνδράμουν στο συγκοινωνιακό δίκτυο της χώρας», τόνισε ο κ.Γκόβας.
Σήμερα αδειοδοτημένα Υδατοδρόμια στην Ελλάδα είναι τρία, στην Κέρκυρα, στους Παξούς και στην Πάτρα.
Όσον αφορά τον σχεδιασμό, διευκρίνισε ότι στη μεγάλη του εικόνα, θα αφορά γύρω στα 100 Υδατοδρόμια στην ελληνική επικράτεια σε συνδυασμό με Υδάτινα Πεδία σε μεγάλα τουριστικά θέρετρα.
«Η Ελλάδα είναι μία χώρα που έχει 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμή, από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, έχει ένα πολύ μεγάλο αριθμό νησιών, έχει πολλές λίμνες που και εκεί θα μπορούν να εξυπηρετούν τις ανάγκες τα υδροπλάνα άρα μιλάμε για την ιδανική χώρα στον κόσμο για λειτουργία υδροπλάνων.
Προβλέπεται ένα μεγάλο δίκτυο Υδατοδρομίων στο Ιόνιο, στα Δωδεκάνησα, στις Κυκλάδες, στο βορειοανατολικό Αιγαίο και εξίσου ένα μεγάλο δίκτυο Υδάτινων Πεδίων για τις πτήσεις σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες», είπε ο πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια».
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Η νομοθεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τα Υδατοδρόμια και τα Υδάτινα Πεδία ψηφίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020.
«Η ιστορία των Υδατοδρομίων έχει μία χρονική πορεία, έχει βελτιωθεί ο νόμος αρκετές φορές, από το 2013 μέχρι τώρα που έχει φτάσει σε ένα επίπεδο να είναι αρκετά λειτουργικός. Αυτό μας καθιστά αισιόδοξους ότι σύντομα και εφ΄ όσον λήξει ο συναγερμός με την πανδημία, να μπορέσουν να έρθουν τα υδροπλάνα και να συνδράμουν στο συγκοινωνιακό δίκτυο της χώρας», τόνισε ο κ.Γκόβας.
Σήμερα αδειοδοτημένα Υδατοδρόμια στην Ελλάδα είναι τρία, στην Κέρκυρα, στους Παξούς και στην Πάτρα.
Όσον αφορά τον σχεδιασμό, διευκρίνισε ότι στη μεγάλη του εικόνα, θα αφορά γύρω στα 100 Υδατοδρόμια στην ελληνική επικράτεια σε συνδυασμό με Υδάτινα Πεδία σε μεγάλα τουριστικά θέρετρα.
«Η Ελλάδα είναι μία χώρα που έχει 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμή, από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, έχει ένα πολύ μεγάλο αριθμό νησιών, έχει πολλές λίμνες που και εκεί θα μπορούν να εξυπηρετούν τις ανάγκες τα υδροπλάνα άρα μιλάμε για την ιδανική χώρα στον κόσμο για λειτουργία υδροπλάνων.
Προβλέπεται ένα μεγάλο δίκτυο Υδατοδρομίων στο Ιόνιο, στα Δωδεκάνησα, στις Κυκλάδες, στο βορειοανατολικό Αιγαίο και εξίσου ένα μεγάλο δίκτυο Υδάτινων Πεδίων για τις πτήσεις σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες», είπε ο πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια».
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.