Ως φαίνεται δεν "κόπηκε η λαλιά της αντιπολίτευσης", όπως προσδοκούσε η ανακοίνωση του Δήμου Θερμαϊκού, σχετικά με την ανάπλαση της εισόδου Επανομής.
Άμεση ήταν η απάντηση της πρώην Αντιδημάρχου Πάττης Πασχαλίδου που και τρολλάρισε αλλά και πλείστα όσα υπονοούμενα άφησε για την διαδικασία διάλυσης της σύμβασης που ακολούθησε η διοίκηση:
ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ή ΔΟΛΟΣ……,
ΜΠΟΡΕΙ και τα ΔΥΟ ……..
Εγκαταλείποντας σήμερα η Δημοτική αρχή, το πρόσχημα της καταραμένης ενεργειακής κρίσης που φταίει για την ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ..…
-Το μάθαμε και αυτό, ότι ένας δρόμος με τα συνοδά πεζοδρόμια και τις διαμορφώσεις, δεν πρέπει να ακολουθήσει την ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΥΜΟΤΟΜΙΑ, αλλά την ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ !!!!
-Μάθαμε επίσης ότι σύμφωνα με τις Τεχνικές Προδιαγραφές της Διοίκησης (χιούμορ..), απαγορεύεται η διπλή στρώση ασφαλτικού. Μα ήσασταν αγαπητοί μου παρόντες στην Οικονομική Επιτροπή που παραδέχτηκε ο Αντιδήμαρχος Τεχν. Υπηρεσιών σε ερώτησή μου, ότι η ΟΡΘΗ υλοποίηση γίνεται με δυο στρώσεις, (σύμφωνα με τις ισχύουσες τεχνικές προδιαγραφές, με τελευταία τη στρώση κυκλοφορίας).
-Μάθαμε επίσης ότι επειδή είναι επίπονη η διαδικασία της έκπτωσης εργολάβου, -στην οποία θα είχαμε και την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής υπέρ του Δήμου-, επιλέγεται η Διάλυση της σύμβασης.
ΜΑ ΚΑΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ!!! αυτό να μη το πείτε παραέξω!!!
-Το έργο είχε διάρκεια αρχικής υλοποίησης 6 μήνες, ήτοι 19-06-21
-Πήρε 1η παράταση άλλους 6μήνες, δηλ. έως 16-06-21, για λόγους έγκρισης των προσωρινών κυκλοφοριακών μέτρων από Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. (Σημείωση, ότι οι μόνιμες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, είχαν εγκριθεί ήδη από το 2018).
-Στις 03.03.21 εκδόθηκε το ΦΕΚ 830Β/03.03.21, εγκρίθηκαν τα προσωρινά μέτρα κυκλοφορίας, (3,5 ΜΗΝΕΣ πριν τη λήξη της 1ης παράτασης).
-Πήρε 2η παράταση, άλλους 6 μήνες, δηλαδή έως 19-12-21.
Σε ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ, δεν καταφέρατε να επιλύσετε μικροπροβλήματα και να προβείτε σε σημειακή τροποποίηση της μελέτης (ένα τοιχάκι ύψους 40 εκ), -μέσω ΑΠΕ-,……
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ για να επαναδημοπρατήσετε, αφού αρχικώς τροποποιήσετε όπως λέτε τη μελέτη –με τα ίδια τιμολόγια (χωρίς να υπάρχει ενεργειακή κρίση)-, επανεκδώσετε ΦΕΚ μόνιμων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, έτσι ώστε τελικώς να υλοποιηθεί το έργο?
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ ΑΡΚΕΙ?
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΗΛΗ η ΠΡΟΘΕΣΗ σας, κάθε τι που προέρχεται από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, πρέπει πάση θυσία να ΑΚΥΡΩΘΕΙ – να ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ …. (το ίδιο επιχειρήσατε και με το δρόμο του Σχολείου της Φύσης, αλλά δεν σας πέρασε).
ΤΕΛΙΚΑ και ΔΟΛΟΣ είναι και ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ!!!
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ή ΔΟΛΟΣ……,
ΜΠΟΡΕΙ και τα ΔΥΟ ……..
Εγκαταλείποντας σήμερα η Δημοτική αρχή, το πρόσχημα της καταραμένης ενεργειακής κρίσης που φταίει για την ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ..…
-Το μάθαμε και αυτό, ότι ένας δρόμος με τα συνοδά πεζοδρόμια και τις διαμορφώσεις, δεν πρέπει να ακολουθήσει την ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΡΥΜΟΤΟΜΙΑ, αλλά την ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ !!!!
-Μάθαμε επίσης ότι σύμφωνα με τις Τεχνικές Προδιαγραφές της Διοίκησης (χιούμορ..), απαγορεύεται η διπλή στρώση ασφαλτικού. Μα ήσασταν αγαπητοί μου παρόντες στην Οικονομική Επιτροπή που παραδέχτηκε ο Αντιδήμαρχος Τεχν. Υπηρεσιών σε ερώτησή μου, ότι η ΟΡΘΗ υλοποίηση γίνεται με δυο στρώσεις, (σύμφωνα με τις ισχύουσες τεχνικές προδιαγραφές, με τελευταία τη στρώση κυκλοφορίας).
-Μάθαμε επίσης ότι επειδή είναι επίπονη η διαδικασία της έκπτωσης εργολάβου, -στην οποία θα είχαμε και την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής υπέρ του Δήμου-, επιλέγεται η Διάλυση της σύμβασης.
ΜΑ ΚΑΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ!!! αυτό να μη το πείτε παραέξω!!!
-Το έργο είχε διάρκεια αρχικής υλοποίησης 6 μήνες, ήτοι 19-06-21
-Πήρε 1η παράταση άλλους 6μήνες, δηλ. έως 16-06-21, για λόγους έγκρισης των προσωρινών κυκλοφοριακών μέτρων από Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. (Σημείωση, ότι οι μόνιμες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, είχαν εγκριθεί ήδη από το 2018).
-Στις 03.03.21 εκδόθηκε το ΦΕΚ 830Β/03.03.21, εγκρίθηκαν τα προσωρινά μέτρα κυκλοφορίας, (3,5 ΜΗΝΕΣ πριν τη λήξη της 1ης παράτασης).
-Πήρε 2η παράταση, άλλους 6 μήνες, δηλαδή έως 19-12-21.
Σε ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ, δεν καταφέρατε να επιλύσετε μικροπροβλήματα και να προβείτε σε σημειακή τροποποίηση της μελέτης (ένα τοιχάκι ύψους 40 εκ), -μέσω ΑΠΕ-,……
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ για να επαναδημοπρατήσετε, αφού αρχικώς τροποποιήσετε όπως λέτε τη μελέτη –με τα ίδια τιμολόγια (χωρίς να υπάρχει ενεργειακή κρίση)-, επανεκδώσετε ΦΕΚ μόνιμων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, έτσι ώστε τελικώς να υλοποιηθεί το έργο?
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ ΑΡΚΕΙ?
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΗΛΗ η ΠΡΟΘΕΣΗ σας, κάθε τι που προέρχεται από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, πρέπει πάση θυσία να ΑΚΥΡΩΘΕΙ – να ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ …. (το ίδιο επιχειρήσατε και με το δρόμο του Σχολείου της Φύσης, αλλά δεν σας πέρασε).
ΤΕΛΙΚΑ και ΔΟΛΟΣ είναι και ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ!!!
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.