Ο Μητσοτάκης στην ανακοίνωση του έβγαλε ήδη το πόρισμα, λέγοντας: 
"Όπως όλα δείχνουν, πρόκειται για ανθρώπινο λάθος"!
Ο αποδιοπομπαίος τράγος είναι ο σταθμάρχης!

Τί κι αν έκαναν το μεγάλο κόλπο του "σπασίματος" του ΟΣΕ σε τρία μέρη, ώστε να μπορέσουν μετά να κάνουν το μεγάλο έγκλημα της ιδιωτικοποίησης και μάλιστα με ένα εξευτελιστικό ποσόν; (Έτσι δηλαδή όπως έκαναν και με την ΔΕΗ.)

Τί κι αν ο εικονιζόμενος υπουργός με τα ματωμένα χέρια, σε δηλώσεις του πανηγύριζε πως έκαναν τον ΟΣΕ πιο κερδοφόρο (αλλά όχι πιό ασφαλή) κι έτσι μπόρεσαν να τον πουλήσουν πιό εύκολα; 

Τί κι αν όλα έγιναν με το ψευδές επιχείρημα της δήθεν καλύτερης εξυπηρέτησης των επιβατών, ενώ στην πράξη δεν έγινε καμία βελτίωση και τα τραίνα που έφεραν οι Ιταλοί ήταν ό,τι απαρχαιωμένο υπήρχε στην Ευρώπη;

Τί κι αν υπάρχουν επίσημα έγγραφα εργαζομένων που καταγγέλλουν τις επικίνδυνες και εγκληματικές παραλείψεις και τα προβλήματα στις γραμμές; Που μιλούν για άμεσο κίνδυνο να θρηνήσουμε θύματα και οι κυβερνώντες ουδέποτε τους έδωσαν την δέουσα σημασία;

Τι κι αν υπήρξαν παραιτήσεις στελεχών, με γραπτές καταγγελίες για την τραγικά επικίνδυνη κατάσταση των σιδηροδρόμων, αλλά ούτε τότε ίδρωσε το αυτί τους;

Τί κι αν είχαμε ως λαός ακριβοπληρώσει συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου από το 2000 και δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ;

Τί  κι αν έπρεπε να είχαν εγκατασταθεί ήδη από το 2004 και είμαστε ήδη στο 2023 και δεν έχουν ακόμη εγκατασταθεί, με αποτέλεσμα να είναι ήδη ξεπερασμένα;

Τί κι αν σήμερα η επιστήμη και η τεχνολογία επιτρέπει στον κάθε άνθρωπο να μπορεί ανά πάσα στιγμή να παρακολουθεί ηλεκτρονικά την πορεία της παραγγελίας του έτοιμου φαγητού που έκανε, ή του δέματος που έστειλε, 
αλλά οι ιδιωτικοποιημένοι ελληνικοί σιδηρόδρομοι δεν έχουν ακόμη τον Μάρτιο του 2023 εγκατεστημένο ηλεκτρονικό σύστημα, που να δείχνει με απόλυτη ακρίβεια την κάθε στιγμή σε οδηγούς και σταθμάρχες, πού  ακριβώς βρίσκεται ο κάθε συρμός, αλλά πρέπει να συνεννοηθούν με...σήματα καπνού;

Τί κι αν η χώρα μας είχε ήδη πάρει καταδίκη από την ΕΕ, ακριβώς για την μη τήρηση των κανόνων ασφαλείας των σιδηροδρόμων μας;

Αυτοί, για λόγους ψηφοθηρικού εντυπωσιασμού, ήθελαν να πανηγυρίσουν άλλο ένα ακόμη δήθεν success story, που το είχαν ήδη ετοιμάσει για τις επόμενες μέρες, ότι δήθεν εκσυγχρόνισαν το δίκτυο των σιδηροδρόμων!

Μόνο που το ψέμα χάλασε, με τον πλέον τραγικό τρόπο: με την φρικτή και άδικη απώλεια τόσων ζωών! 

Και τώρα νομίζουν ότι, με έναν αποδιοπομπαίο τράγο και μια θυσιασμένη Ιφιγένεια που παραιτήθηκε, θα αποτινάξουν από τις πλάτες τους, όλες τις διαχρονικές εγκληματικές τους ευθύνες!


Ο γνωστός εισαγγελέας Ντογιάκος, ανέλαβε την υπόθεση του τραγικού, πολύνεκρου εγκλήματος.

Όμως, μαθαίνουμε ότι, ο υιός του Ντογιάκου, είναι ο δικηγόρος του ΟΣΕ!

Κλαίμε και θρηνούμε, για τις τόσες και τόσο άδικα, χαμένες ζωές!

Αλλά, ακριβώς γι αυτόν τον λόγο και ακριβώς για να μην ξαναθρηνήσουμε ποτέ, άλλες άδικα και τραγικά χαμένες ζωές,


Όχι, δεν πρέπει να τους επιτρέψουμε, το πολλαπλό, διαχρονικό, προμελετημένο έγκλημα στα Τέμπη, να το κάνουν πλημμέλημα, όπως έκαναν στο Μάτι!

Και δεν θα τους το επιτρέψουμε!


Ευαγγελία Μ. Παναή
Πλεύση Ελευθερίας Δωδεκανήσου



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.