του Αντώνη Ματζάρη
Στο προηγούμενο άρθρο μου « Πολιτική και Εξουσία» προσπάθησα να εκφράσω την προσωπική άποψη ενός ανθρώπου που «κατέχει εξουσία». Από την άλλη μεριά αντιλαμβάνομαι και το πάθος μερικών νεόκοπων κατοίκων, που θέλοντας να αποκτήσουν εξουσία δεν σταματούν μπροστά σε κανένα ηθικό φραγμό και με την σημαία « νυν και υπέρ πάντων ο αγών» έχουν ξεπεράσει κάθε όριο.
Επιδιώκουν αναγνωρισιμότητα με κάθε τρόπο. Πρόκειται για άτομα ψυχοπαθολογικά, που χρειάζονται την δημοσιότητα γιατί πιστεύουν ότι έτσι γίνονται κάποιοι, μια και στις άλλες κοινωνικές τους δραστηριότητες είναι χωρίς αξία και αναγνώριση.
Τις πιο πολλές φορές βέβαια είναι να απορεί κανείς πως θέλουν να σώσουν τον τόπο μας ενώ δεν μπορούν να σώσουν ούτε τους εαυτούς τους.
Θα αναφέρω μερικά παραδείγματα ανθρώπων, που τελευταία δραστηριοποιούνται στα του δήμου και μάλιστα κάνουν και προτάσεις για το πώς πρέπει να διοικείται.
Βέβαια τί πιο σωστό, καλό για μια δημοκρατική κοινωνία.
Μόνο που αυτοί που τα προτείνουν είναι αναξιόπιστοι και επιδιώκουν ίδιον όφελος.
Στο προηγούμενο άρθρο μου « Πολιτική και Εξουσία» προσπάθησα να εκφράσω την προσωπική άποψη ενός ανθρώπου που «κατέχει εξουσία». Από την άλλη μεριά αντιλαμβάνομαι και το πάθος μερικών νεόκοπων κατοίκων, που θέλοντας να αποκτήσουν εξουσία δεν σταματούν μπροστά σε κανένα ηθικό φραγμό και με την σημαία « νυν και υπέρ πάντων ο αγών» έχουν ξεπεράσει κάθε όριο.
Επιδιώκουν αναγνωρισιμότητα με κάθε τρόπο. Πρόκειται για άτομα ψυχοπαθολογικά, που χρειάζονται την δημοσιότητα γιατί πιστεύουν ότι έτσι γίνονται κάποιοι, μια και στις άλλες κοινωνικές τους δραστηριότητες είναι χωρίς αξία και αναγνώριση.
Τις πιο πολλές φορές βέβαια είναι να απορεί κανείς πως θέλουν να σώσουν τον τόπο μας ενώ δεν μπορούν να σώσουν ούτε τους εαυτούς τους.
Θα αναφέρω μερικά παραδείγματα ανθρώπων, που τελευταία δραστηριοποιούνται στα του δήμου και μάλιστα κάνουν και προτάσεις για το πώς πρέπει να διοικείται.
Βέβαια τί πιο σωστό, καλό για μια δημοκρατική κοινωνία.
Μόνο που αυτοί που τα προτείνουν είναι αναξιόπιστοι και επιδιώκουν ίδιον όφελος.
Α) Πρίν από χρόνια ένας φαινομενικά αξιοπρεπής άνθρωπος, με πλησίασε για διάφορες προσωπικές του υποθέσεις, που είχαν σχέση με μετάθεση του ίδιου και της γυναίκας του, την τακτοποίηση του γιου του κ.λ.π. στις οποίες και τον βοήθησα. Τελικά «απαίτησε» να προσλάβω και τον αδερφό του παράνομα στο δήμο και τότε θα ήταν μαζί μου με όλους τους ψήφους που επηρέαζε. Φυσικά αρνήθηκα να παρανομήσω και την επομένη, ερχόμενος στο γραφείο του δήμου με απείλησε, ότι τώρα και στο μέλλον θα τον έχω αντίπαλο.
Κατά τα άλλα, λέει πως ενδιαφέρεται για το κοινό καλό μας.
Κατά τα άλλα, λέει πως ενδιαφέρεται για το κοινό καλό μας.
Β) Ένας άλλος επίδοξος σωτήρας του δήμου μας βάζει το προσωπικό του συμφέρον πάνω από όλα, έστω και αν χρειάζεται να κλέβει τον δήμο, που διατείνεται ότι θέλει να σώσει.
Συγκεκριμένα επί 15 συναπτά έτη δεν πλήρωνε το Φ.Ο.Π. στον δήμο διατηρώντας το εργοταξιακό ρεύμα, με το οποίο έκτισε το σπίτι του.
Όταν δε διαπιστώθηκε η απάτη του, αντί να τον στείλουμε στα δικαστήρια, θεωρήσαμε σκόπιμο να μην τον διασύρουμε και τον εξυπηρετήσαμε.
Το δυστύχημα για αυτόν είναι, ότι ξαφνικά έγινε τιμητής των πάντων, ενώ από ντροπή έπρεπε τουλάχιστον να σιωπά.
Γ) Ένας τρίτος επίδοξος σωτήρας του δήμου μας προσπαθεί με την εμπάθεια και τον φανατισμό που εκπέμπει σε κάθε λόγο και σε κάθε γραπτό του να προβληθεί γιατί πιστεύει, ότι έτσι θα γίνει αποδεκτός από μια κοινωνία, που έχει χρόνια τώρα απορρίψει αυτούς, που αλαλάζουν και κραυγάζουν χωρίς επιχειρήματα και σοβαρότητα.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Συγκεκριμένα επί 15 συναπτά έτη δεν πλήρωνε το Φ.Ο.Π. στον δήμο διατηρώντας το εργοταξιακό ρεύμα, με το οποίο έκτισε το σπίτι του.
Όταν δε διαπιστώθηκε η απάτη του, αντί να τον στείλουμε στα δικαστήρια, θεωρήσαμε σκόπιμο να μην τον διασύρουμε και τον εξυπηρετήσαμε.
Το δυστύχημα για αυτόν είναι, ότι ξαφνικά έγινε τιμητής των πάντων, ενώ από ντροπή έπρεπε τουλάχιστον να σιωπά.
Γ) Ένας τρίτος επίδοξος σωτήρας του δήμου μας προσπαθεί με την εμπάθεια και τον φανατισμό που εκπέμπει σε κάθε λόγο και σε κάθε γραπτό του να προβληθεί γιατί πιστεύει, ότι έτσι θα γίνει αποδεκτός από μια κοινωνία, που έχει χρόνια τώρα απορρίψει αυτούς, που αλαλάζουν και κραυγάζουν χωρίς επιχειρήματα και σοβαρότητα.
Τα γράφω όλ’ αυτά, όχι για να στερήσω σε οποιονδήποτε το δικαίωμα κριτικής, αλλά για να αφυπνίσω αυτούς, που πιστεύουν και συμπορεύονται με τέτοιους ανθρώπους.
Η κοινωνία μας έχει τόσους αξιόλογους ανθρώπους, που οφείλουν να συμμετέχουν στα τεκταινόμενα της Κοινωνίας και όχι να αφήνουν τον κάθε τυχοδιώκτη και αριβίστα, που ενώ μας χρωστάει, μας ζητάει και τα ρέστα.
Η κοινωνία μας έχει τόσους αξιόλογους ανθρώπους, που οφείλουν να συμμετέχουν στα τεκταινόμενα της Κοινωνίας και όχι να αφήνουν τον κάθε τυχοδιώκτη και αριβίστα, που ενώ μας χρωστάει, μας ζητάει και τα ρέστα.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.