του Αντώνη Ματζάρη
Στο τέλος της δεκαετίας του 1990 έτρεξε ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την αναβάθμιση πόλεων, που είχαν γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη, που αποτυπωνότανε σε ωραία κτίρια, που τώρα κατέρρεαν κάτω από την εγκατάλειψη και την παρακμή. Τότε αδράξαμε την ευκαιρία και εντάξαμε την Περαία σ'αυτό το πρόγραμμα με τη βοήθεια του Χρυσόστομου Καλογήρου (σύζυγος της Λένας Γεώργαρου μαζί μας υποψήφια στο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ) και του αρχιτέκτονα Γιώργου Συνεφάκη και περιλάβαμε και την κατασκευή του παραλιακού πεζόδρομου ένα εμβληματικό έργο κύρια αιτία της σημερινής ανάπτυξης της παραλιακής μας ζώνης.
Στο τέλος της δεκαετίας του 1990 έτρεξε ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την αναβάθμιση πόλεων, που είχαν γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη, που αποτυπωνότανε σε ωραία κτίρια, που τώρα κατέρρεαν κάτω από την εγκατάλειψη και την παρακμή. Τότε αδράξαμε την ευκαιρία και εντάξαμε την Περαία σ'αυτό το πρόγραμμα με τη βοήθεια του Χρυσόστομου Καλογήρου (σύζυγος της Λένας Γεώργαρου μαζί μας υποψήφια στο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ) και του αρχιτέκτονα Γιώργου Συνεφάκη και περιλάβαμε και την κατασκευή του παραλιακού πεζόδρομου ένα εμβληματικό έργο κύρια αιτία της σημερινής ανάπτυξης της παραλιακής μας ζώνης.
Όποιοι θυμούνται την παραλία μας το 1995 γνωρίζουν ότι ο παραλιακός δρόμος ήταν 5 μέτρα και στολιζότανε με εκείνες τις ξύλινες αντιαισθητικές κολόνες της ΔΕΗ ενώ σταματούσε στο Golden Star, από εκεί μέχρι το Ραβαΐσι υπήρχε θάλασσα και μετά συνέχιζε δρόμος.
Η πρώτη ενέργειά μας ήταν να γίνει υπογείωση στο δίκτυο της ΔΕΗ και να εξαφανισθούν οι ξύλινες κολόνες και να μπούνε αισθητικές κολόνες φωτισμού με υψηλή προστασία στην αλμύρα γιαυτό μετά 25 χρόνια παρόλη την παντελή έλλειψη συντήρησης αντέχουν.
Το δεύτερο ήταν να υπάρξει ενιαίος δρόμος χωρίς να παρεμβάλλεται θάλασσα. Σαυτό βοήθησαν δύο καλοί φίλοι ο Χρήστος Τσόγκας Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ και ο Παναγιώτης Χαπιζάνης Πρόεδρος της Κτηματικής υπηρεσίας του Δημοσίου.
Η ΕΥΑΘ ενώ ο συλλεκτήριος αγωγός θα περνούσε από την οδό Θερμαϊκού (Δημοκρατίας), τον κατασκεύασε με τη βοήθεια του Χρήστου Τσόγκα στο αιγιαλό κατασκευάζοντας παράλληλα ένα τσιμεντένιο στηθαίο για να τον προστατεύσει από ενδεχόμενη εξάμμωση. Παράλληλα το εύρος του δρόμου από 5 μέτρα έγινε 8.
Η ΕΥΑΘ ενώ ο συλλεκτήριος αγωγός θα περνούσε από την οδό Θερμαϊκού (Δημοκρατίας), τον κατασκεύασε με τη βοήθεια του Χρήστου Τσόγκα στο αιγιαλό κατασκευάζοντας παράλληλα ένα τσιμεντένιο στηθαίο για να τον προστατεύσει από ενδεχόμενη εξάμμωση. Παράλληλα το εύρος του δρόμου από 5 μέτρα έγινε 8.
Μετά ήρθε η Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου και με τη βοήθεια του Παναγιώτη Χαπιζάνη καθόρισε τον αιγιαλό μέχρι το στηθαίο. Έτσι το διάστημα μεταξύ Golden Star, μέχρι το Ραβαΐσι, που ήταν θάλασσα έγινε δρόμος.
Αμέσως αναλάβαμε να το κάνουμε το απαραίτητο υπόστρωμα για να γίνει δρόμος.
Αμέσως αναλάβαμε να το κάνουμε το απαραίτητο υπόστρωμα για να γίνει δρόμος.
Επειδή όμως αυτό το τμήμα στο σχέδιο δεν ήταν δρόμος κάποιος με κατήγγειλε και ξεκίνησαν να με συλλάβουν αυτόφωρο. Τότε ο Νίκος Παράσχου Διοικητής του ΑΤΝ. Επιβατών ( Τώρα συνυποψήφιος στη συμπαράταξη ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ) και καλός φίλος με ειδοποίησε και κρύφτηκα για 48 ώρες. Αυτό επαναλήφθηκε άλλη μια φορά, αλλά το έργο το τελειώσαμε. Αργότερα βέβαια από κάποιους καλοθελητές πήγαμε κατηγορούμενοι. Ευτυχώς αθωωθήκαμε.
Μετά από αυτό χαρακτηρίσαμε αυτόν τον παραλιακό δρόμο αμιγώς πεζόδρομο και με το προαναφερόμενο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ολοκληρώθηκε αυτό το μοναδικής σπουδαιότητας έργο, που τόσο ανέδειξε την περιοχή μας ώστε ο γνωστός Άδωνις (υπερβολικός όπως πάντα) να μας ονομάσει Νίκαια της Ελλάδας. Ας σημειωθεί βέβαια ότι το έργο έγινε επί δημαρχίας Αντώνη Ματζάρη. Καλημέρα σας!!!!
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προσθέσετε το σχόλιό σας:
0 comments:
Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.